svein1987 Posted July 26, 2011 Share Posted July 26, 2011 jeg kjøpte meg en for sierra 2,9 som var krasjet og jeg har fått tak i et rullende karosseri som jeg vil flytte drivverk og motor til men det virker som at både staten og ford norge jobber mot meg. hva skal jeg gjøre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierraTIC Posted July 26, 2011 Share Posted July 26, 2011 Forklar mer. Åssen kaross har du fått etc etc Link to comment Share on other sites More sharing options...
alelys Posted July 26, 2011 Share Posted July 26, 2011 nei nei nei, du må ikke si slikt nå når jeg skal til å bygge om min 2liter sierra til 2,9 -Alexander Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sierra 2.9 Posted July 27, 2011 Share Posted July 27, 2011 Vis 2.9 chassiet ditt er opprettbart, så ville jeg heller satset på det. Da slipper du å tenke på alt som heter godkjenning med 2.9. Men vis du absolutt skal godkjenne i et 2.0 chassi, så vet jeg hverfall at det er vanskelig å få godkjennings papirer fra Ford i disse dager Hvis det ikke er Ford, er det ikke bil!- Sierra Mk1 3 dørs. 86' 2.9i Link to comment Share on other sites More sharing options...
torstein Posted July 27, 2011 Share Posted July 27, 2011 du må søke om karroseri bytte? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fordxr4x4 Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 (edited) Jeg hadde en 84 mod Ford Sierra 2.0 som var godkjent ombygget til 2.8 xr4x4. Hadde papirer også men tror de fulgte med bilen når den ble solgt. Reg nr var hvertfall tv52356 hvis det kunne hjelpe. Den er nok død nå men kan jo være den finnes i ett eller annet register et sted. Tror ikke det var gjort stort annet enn å flytte over deler fra en 2.8 Edited July 31, 2011 by Fordxr4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
alelys Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 syns det passer og spørre her og nå Hvorfor legger ikke folk ut skilt nr/ vognkortet på forumet av div biler de har fått godkjent omregistrert til mye rart?Dette ville ha hjulpet mange her innpå. Om jeg gidder og får p100'n godkjent med V6 2,9 kommer jeg til å legge ut infoen her på forumet.. -Alexander Link to comment Share on other sites More sharing options...
twin turbo Posted August 1, 2011 Share Posted August 1, 2011 snakk med autorisert ford verksted, og hør med dei. du skal jo bygge om til ein anna modell ikkje bygge ny bil. så lenge du har riktige deler fra 2.9 så skal det gå bra trehjulsykel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts