RS 1000 Posted August 17, 2011 Share Posted August 17, 2011 Når det gjelder dyser så har jeg litt dårlig tid om dagen for å rekke fordtreffet, så jeg bestilte 8 siemens 850 cc igår, så får vi håpe at det gjør saken bedre for meg.Hvordan gikk/går det? Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Breda Posted August 17, 2011 Share Posted August 17, 2011 Dysene er på plass, men toppen min er til full overhaling og er ikke klar der ennå, så venter på den bare. Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS 1000 Posted August 17, 2011 Share Posted August 17, 2011 (edited) Dysene er på plass, men toppen min er til full overhaling og er ikke klar der ennå, så venter på den bare.Ok. Da ventes det i spenning.Slik ble resultatet: Edited June 17, 2012 by RS 1000 Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts