CAman Posted July 17, 2011 Posted July 17, 2011 (edited) Hei. Trenger hjelp med følgende problem. Skal koble opp ekstern forsterker i min 2010 Ford Focus Titanium STV TDCI.Denne har også en Ford/ Sony 6000 CD MP3 spiller med DAB, AUX, USB, BT mm. Type Sony CD3XX-CDI-ISLAND-KW2000. Trenger Quadlock / pinne/ fargeoversikten til denne spilleren/ kablingen i bilen. Dette for at jeg skal koble meg inn på bakhøyttalerne og remote-strøm. Har tatt av dørdekslene bak for å oppdage at både på høyre og venstre side er høyttalerne koblet til med hvit/ lilla + grå kabel.. (??), så dette hjalp ikke. Fant følgende link, som er hva jeg jakter etter, men som er for en Ford Galaxy, og derfor ikke har samme fargekoder som jeg trenger. Spørsmålet er også kanskje om pinneplasseringen er den samme?Link: http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Quadlock_Stereo_Connector_-_Sony_DAB_/_USBSmiler og takker pent Edited July 17, 2011 by CAman camanBestilt: 2016 Focus Titanium X STV - 182HK, Magnetic Grey, med altBestilt: 2016 Focus Titanium X 5door - 182HK, Magnetic Grey, med altNå: 2012 Focus Titanium X STV, MS-Design Edition, Mars Red, stylet, senket, 18" med merNå: 2011 Focus Titanium X 5door, Sky Blue, Nav, takluke 18" mm Før: 2010 Focus Titanium STV, Blå, stylet, senket 18" mm2005 Focus STV, LimeGreen, senket, AngelEyes, 17" mm2000 Focus STV, Hvit, senket, tunet, 17" mmwww.aurdal.ws/Gallery
Ro0ck Posted August 2, 2011 Posted August 2, 2011 Du skal ikke bytte spiller? Det er ganske forvirrende med alle kablene... Mondeo MK3 2003 TDCI 2.0 138HK (slightly modified)
Recommended Posts