gollicen Posted July 16, 2011 Posted July 16, 2011 hei har nå fått 24v`en til og funke i sierraen:)men jeg har et prob og det e at clutchen lager en lyd som minner om ventiltikking og når jeg trokker den inn så blei d bare ennu verre? har is kasse med v6 clutchhus og jeg glømte og sette inn d lagret som skal være inni veiva:( er dette skadeli før nokka?
Sierrakaren Posted July 17, 2011 Posted July 17, 2011 hei har nå fått 24v`en til og funke i sierraen:)men jeg har et prob og det e at clutchen lager en lyd som minner om ventiltikking og når jeg trokker den inn så blei d bare ennu verre? har is kasse med v6 clutchhus og jeg glømte og sette inn d lagret som skal være inni veiva:( er dette skadeli før nokka? Du har ikkje putta inn lageret til veiva? Ja da er skadeligt, veiva er garrantert kast i då du.... Nåverende biler: 91 Ford Sierra stv doch 90 Ford Sierra Cosworth 4x4 09 Ford mondeo duratec
RHH Posted July 17, 2011 Posted July 17, 2011 Utløserlager du meine? 89 FORD SIERRA SEDAN IS Bruksbil 94 FORD SCORPIO STV Bruksbil–SOLGT FORD SIERRA SEDAN Proskjekt
gollicen Posted July 17, 2011 Author Posted July 17, 2011 mener det lagret som er i veiva til utgående aksel på girkassen:) var autolat før på denne og da er ikke det lagret der orginalt:/
SierraCL Posted July 17, 2011 Posted July 17, 2011 Da vil du slite på lageret til inngående aksel i girkassa.
as. Posted July 17, 2011 Posted July 17, 2011 Uten lager i veiva, kommer kassa til å rase veldig fort. Her finnes det bare en løsning å det er å demontere kassa å montere lager, er du heldig har kassa klart seg ganske bra.
gollicen Posted July 17, 2011 Author Posted July 17, 2011 Uten lager i veiva, kommer kassa til å rase veldig fort. Her finnes det bare en løsning å det er å demontere kassa å montere lager, er du heldig har kassa klart seg ganske bra. okei da må æ vell hive mæ rundt:)takk for svar:)
gollicen Posted July 17, 2011 Author Posted July 17, 2011 vess detta bære skade girkassa så kjører jeg den til den går i stå
RHH Posted July 17, 2011 Posted July 17, 2011 vess detta bære skade girkassa så kjører jeg den til den går i stå 89 FORD SIERRA SEDAN IS Bruksbil 94 FORD SCORPIO STV Bruksbil–SOLGT FORD SIERRA SEDAN Proskjekt
as. Posted July 17, 2011 Posted July 17, 2011 vess detta bære skade girkassa så kjører jeg den til den går i ståTja, kassa ryker ganske sikkert før du har kjørt 10-20mil, antagelig lenge før dette, så det blir jo opp til deg. Clutch lammelen (hjerte) gir seg nok også ganske fort. Jeg ville ikke kjørt med denne feilen.
gollicen Posted July 17, 2011 Author Posted July 17, 2011 Tja, kassa ryker ganske sikkert før du har kjørt 10-20mil, antagelig lenge før dette, så det blir jo opp til deg. Clutch lammelen (hjerte) gir seg nok også ganske fort. Jeg ville ikke kjørt med denne feilen. okei æ sætt det inn da:)
Recommended Posts