junior75 Posted July 4, 2011 Posted July 4, 2011 Ja i dag når jeg skulle flytte bilen på jobb så synnes jeg det så ut som vann på pasasjer siden på gulvet.. hmmmm og hva tror dere.... jo det var det...... så ut som det kom fra et panel, tok det av og der så jeg lekarsjen det ser ut som det ja hva skal jeg kalle det luft kjøleren til acen der kondensen dannes, å jo da var det bare å ringe ford igjen dem begynner vel å bli lei meg.... jo jeg kunne få time slutten av mnd å det tok kansje to dager hvis dem forsto meg rett om hva som var galt... sprek i huset og hele dritten av ders må ut.... blir lei jeg er det ikke det ene så er det det andre.... når jeg endelig begynner å komme på stell......
Ro0ck Posted July 5, 2011 Posted July 5, 2011 Skjønner godt hva du mener.. Men bil er bil, og problemene kommer uansett.... Mondeo MK3 2003 TDCI 2.0 138HK (slightly modified)
viceguy Posted July 5, 2011 Posted July 5, 2011 Nye biler er en utgiftspost uten like, pga at de er så kompakte å hitech, fikk hakeslepp når service regninga for 7 års servisen ble presentert meg - 4200 blanke norges dollar Er på jakt etter noe det går ann å skru på selv jeg, du vet ikke om noen Granada stv til salgs i ditt område Ro0ck?
Recommended Posts