Go_Bananas Posted September 27, 2011 Share Posted September 27, 2011 hei V6'er er bare å glemme i denne bilen ja, vet hva jeg snakker om for jeg har prøvd. men om den nye loven amatørbygg går igjennom så kan det være du får det godkjennt, men frem til da er det bare 4er som gjelder. Mondeo Ghia X tdciSierra 2,9i (donor)(sierra)P100 (skal bruke deler fra donor) Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted September 27, 2011 Share Posted September 27, 2011 hei V6'er er bare å glemme i denne bilen ja, vet hva jeg snakker om for jeg har prøvd. men om den nye loven amatørbygg går igjennom så kan det være du får det godkjennt, men frem til da er det bare 4er som gjelder. du som har den hvite p100 med pressening, og mørkt cossie panser? Link to comment Share on other sites More sharing options...
alelys Posted September 27, 2011 Share Posted September 27, 2011 (edited) . Edited November 17, 2013 by alelys Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts