Cosworth_ftw Posted June 25, 2011 Posted June 25, 2011 (edited) Fikk nylig påmontert en turbo xs ventil på cosworthen og tror jeg har gjort feil i forhold til bruksanvisning,bilen ladet hvertfall 2bar på første forsøk før chipet sa stopp,det skulle vel heller vært motsatt?,men bilen går som en bøtte med drit alikevel.føles mer som gode 0.5barNoen forklaring her?kan det ha med lekasje å gjøre? det snurrer tregt Edited June 26, 2011 by Cosworth_ftw
Sierra_2.9 Posted June 25, 2011 Posted June 25, 2011 2 psi er hvertfall 0,1 bar i trykk '93 Escort CosworthX - '93 ///M3- '92 Ford Sierra CLXX - '89 Sierra CosworthMine bilder:www.facebook.com/hmfotografi - Lik gjerne siden
a.cosworth Posted June 26, 2011 Posted June 26, 2011 Hva mener du? Du har montert en BOV ventil, og nå lader den nok til boostcut men går som en Ford KA? Hvor måler du trykk? '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv...
tommy w Posted June 26, 2011 Posted June 26, 2011 gi en lyd i dag så kanskje vi kan se på det.Hvem sitt chip bruker du?Hvilken turbo?Hva dyser? Sierra Cosworth 4x4 Limited Edition 73/700Escort CosworthEscort CosworthFord SVT LightningMB Vito 2013
Cosworth_ftw Posted June 26, 2011 Author Posted June 26, 2011 (edited) Har ikke tid idag,men kan jo se en annen dag 550 dyserOrg toppIrx 450 som sikkert synger på siste versPukkelryggchip som kanskje må jusses litt ,men først må eg ha litt verdierMener og bastant bilen gikk bedre med grønndyser før eg overhalte motoren ,selv med slitne sylindere.men det trengs jo en mapping Edited June 26, 2011 by Cosworth_ftw
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now