Jump to content

rattutslag 4x4 forstilling


Asil Racing

Recommended Posts

kristian: hva slags felg dim har du tenkt å bruke foran? 7tom bredde? på min sierra med 8tom felger så butter det i det meste.

 

Skal man få noe sånt optimalt må man forflytte hjulene såpass mye utover at man må massere en del karrosseri etc.

Man nok skjære vekk falsen på hjulbuen, og valse en del. Evt. skjermutbyggere.

 

Men skal jeg være helt ærlig så syns jeg ikke en sånt opplegg passer sammen med et karrosseri man er redd for å skjære litt i.

Skal man gå for en slik forstilling bør det nesten være på en bil som skal brukes på bane.

 

Men ja, en evt. smalere felg vil jo hjelpe på.

Man har jo også mulighet til å forandre litt på innerskjerm/vange etc. viss man tar den helt ut.

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Link to comment
Share on other sites

om du vil ha bedre selvoppretting ville jeg faktisk begynt med servo pumpa.. opplevde mange ganger i vinter (dohc motor :shutup: ) at pumpa ikke klarte å levere nok når jeg skulle ta kontra'en.. er jo samme pumpen på cossi å dohc så regner med dere vil få samme problemet..

Må ikkje sammenligne styringa på doch og cosworth (pumpa er lik men der slutter det au)!

Doch tannstanga er ulogisk å rar!

Eg har sladda MYE med Sierra, å det føltes som eg aldrig hadde kjørt bil når eg hadde første snøturen med doch´n min!)

Edited by Tommen

de52342a-1-1.jpg

The Golden era.. 1986-1987-1988

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...