Guest Lille rudi Posted April 12, 2005 Posted April 12, 2005 Noen som har levert inn bilen med ist motor? For å få den eu ok? Ein kompis av meg leverte inn bilen sin til eu kontroll i fjor, han fekk den eu ok. Dei sa ikke noe om motorn!! Eg er ikke sikker på om han ga godkjennrn noen kroner ekstra Min 91sedan skal må ver eu ok innen august, skal stappe i ist motorn i helga. Hva vill evnt sje viss eg leverer den in for kontrol å den henger seg opp i motorn? Planen var å ha motorn i bilen til august deretter hugge bilen å kjøpe anna sedan å stapppe motorn i.
morty999 Posted April 12, 2005 Posted April 12, 2005 Noen som har levert inn bilen med ist motor? For å få den eu ok? Ein kompis av meg leverte inn bilen sin til eu kontroll i fjor, han fekk den eu ok. Dei sa ikke noe om motorn!! Eg er ikke sikker på om han ga godkjennrn noen kroner ekstra Min 91sedan skal må ver eu ok innen august, skal stappe i ist motorn i helga. Hva vill evnt sje viss eg leverer den in for kontrol å den henger seg opp i motorn? Planen var å ha motorn i bilen til august deretter hugge bilen å kjøpe anna sedan å stapppe motorn i.<{POST_SNAPBACK}> da får du nok mangle på katalysatoren som ikke er der;)
and Posted April 12, 2005 Posted April 12, 2005 Da PKKkontrollerer du Sierran nå. Du kan nemlig vise bilen 4 måneder FORUT kontrollmåneden. Og det kan du da gjøre i morgen den dag så har du over 2 år til neste gang noen skal kikke under panseret FCN og VCCN Sessongåpner Gardermoen søndag 4 mai 2025 Sessongåpner-gardermoen-4-mai-2025 FCN Vålerbanen 6-7 juni 2025 (Del1) FCN Vålerbanen 22-23 august 2025 (Del2) FCN på ? september. FCN Sessongavslutter Gardermoen søndag 28 september 2025 Sessongavslutter-gardermoen-28-september-2025
Guest Lille rudi Posted April 12, 2005 Posted April 12, 2005 Nei er så myje så må jers med bilen for å få den gjennom, hehe. Mulig eg kan bestikke ein her i område. Men planen er at den skal til knoksen i augost, men får sjå.
xr4x4_2.8 Posted April 13, 2005 Posted April 13, 2005 smell ihop. dei kan ikke sej nåkke på modifikasjoner so lenge det er gjort på skikkelig vis, det står i boki:) men monter på cat berre for å få den igjennom uten prob. og plukk den av etterpå. men pass på at avgassen er riktig
Janna Posted April 14, 2005 Posted April 14, 2005 Hvis du skal hugge bilen i august, hvorfor eu-godkjenne den i august da? Bilder av mine tidligere cosworth http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/12870-alle-mine-biler/
Guest Lille rudi Posted April 14, 2005 Posted April 14, 2005 Er ikke sikker på om eg skal hugge den eller få den gjennom eu kontrollen. Trur den får 1 bilett til knoksen i august.
Recommended Posts