Wolfcry Posted June 19, 2011 Posted June 19, 2011 Noen som har tips til hvor man får kjøpt billige støtfangere til Mondeo mk1? Vet jeg har vært borti en annonsør på Finn.no som har solgt uoriginale, helt nye fangere for ca 1000-lappen pr stk, men fant det ikke igjen nå.Holder på å fikse litt på min og trenger nytt både foran og bak. Den bak er dog viktigst akkurat nå da jeg har plukket av den som var på for å fikse litt i hjulbuene. Greit å ha ny fanger klar til jeg er ferdig med resten. Har prøvd å søke litt hos huggeriene også, men ikke funnet noe som ikke koster skjorta enda...
viceguy Posted June 26, 2011 Posted June 26, 2011 Du må søke i torget delen på finn.no, da finner du nok flere vil jeg tro
"Lakkelars" Posted June 30, 2011 Posted June 30, 2011 må bare søke på finn under torget som viceguy nevner eller kjøpe deg en delebil, eller så har gompie her på forumet noe rs srtyling til mondeo mk1 om jeg husker rett ved å gå på finn fikk jeg meg bakfanger til 300 kr og framfanger i strøken stand til 350 kr, ved kjøp av delebil fikk jeg med si stoler,fanger med spredere,orginalvingen,ekstra hovedlys,sota blinkers,sota baklamper og eksos for 1200 kr... skal ikke klage da selvom det ikke var rs fangere er jeg storfornøyd da mondeon min hadde fangersykdommen den også Mvh Morten 2005 focus 2.0 sport combi MS design1995 mondeo 2.0 4x4 SOLGT 3 stk 1996 mondeo delebiler HUGD1993 corolla 1,3 SPIKER! KJØPES PÅ COOP OBS
Wolfcry Posted June 30, 2011 Author Posted June 30, 2011 Ble til at jeg kjøpte en annen Mondeo som er litt mindre arbeid å sette i stand så jeg trenger ikke fangere likevel. Men nå har jeg en -96 Mondeo mk1 til overs.
Recommended Posts