kleppemachine Posted June 17, 2011 Posted June 17, 2011 (edited) Har hentet meg en "ny" 205 blokk med innmat siden jeg fikk sprekk i den gamle. Når jeg beveger råden sidelengs med veiva så får jeg en slags klakke lyd, skal det være sånn? Det er ikke slark "opp og ned"Legger også ved et bilde av lageret. Klikk på filmen og ha på lyd Bilde Edited June 17, 2011 by kleppemachine
cossiedude Posted June 18, 2011 Posted June 18, 2011 det er klaring mellom veiv og råde sideveis. Men ville uansett skiftet råde lagrene når du først har det åpent. Vist du skal overlade, så er arp bolter noe jeg ville brukt.
kleppemachine Posted June 18, 2011 Author Posted June 18, 2011 On 6/18/2011 at 2:48 AM, cossiedude said: det er klaring mellom veiv og råde sideveis. Men ville uansett skiftet råde lagrene når du først har det åpent. Vist du skal overlade, så er arp bolter noe jeg ville brukt. Ja litt klaring skal det vel være der, bare ikke den lyden vil ligge å slå sånn når jeg starter motoren, altså rådebank ?
Caprimaniac Posted June 18, 2011 Posted June 18, 2011 Sideveis rådebank? Nei, Nei. Skal være klaring her. Hvor mye kan du finne i boka. Rådebank er vertikale bevegelser grunnet oppspiste rådelager pga varmgang og oljemangel. Caprimaniac- "RS Euroford". Ny online Speedshop:RSEuroford nettbutikk
Cosworth_ftw Posted June 18, 2011 Posted June 18, 2011 får ikke lagrene seg en kakk ved tenningsbank og?
kleppemachine Posted June 18, 2011 Author Posted June 18, 2011 (edited) On 6/18/2011 at 10:10 AM, Caprimaniac said: Sideveis rådebank? Nei, Nei. Skal være klaring her. Hvor mye kan du finne i boka. Rådebank er vertikale bevegelser grunnet oppspiste rådelager pga varmgang og oljemangel. hehe, jeg aner ikke så måtte bare spørre Takk for svar ! Da er det vel bunn og grunn bare å sette blokka i bilen. 60nm boltene til rådene skal strammes med ? Edited June 18, 2011 by kleppemachine
xr4ti Posted June 19, 2011 Posted June 19, 2011 On 6/18/2011 at 10:31 AM, kleppemachine said: hehe, jeg aner ikke så måtte bare spørre Takk for svar ! Da er det vel bunn og grunn bare å sette blokka i bilen. 60nm boltene til rådene skal strammes med ?Tråd om tiltrekkningsmomenter.
Recommended Posts