kimosabi Posted June 11, 2011 Share Posted June 11, 2011 (edited) Gidder ikke handle drit til bruksbilen lenger så jeg bygger selv istedet. Trenger 45mm utv. dim til eksos, skjøtemuffer og evt. et oppheng men det kan jeg godt sveise til selv. Bend er uviktig, de lager jeg selv. Trenger bare rette rør som ikke er Bosal kvalitet. Hepp! Edited June 11, 2011 by kimosabi Sierra XR4i Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted June 11, 2011 Share Posted June 11, 2011 biltema.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sierrakaren Posted June 11, 2011 Share Posted June 11, 2011 japp, biltema. Nåverende biler: 91 Ford Sierra stv doch 90 Ford Sierra Cosworth 4x4 09 Ford mondeo duratec Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimosabi Posted June 12, 2011 Author Share Posted June 12, 2011 Er som man sier, alle har en østlending i seg. Tilogmed vestlendinger. Har fått den hjelpen jeg trenger. Hepp! Sierra XR4i Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sierrakaren Posted June 19, 2011 Share Posted June 19, 2011 Er som man sier, alle har en østlending i seg. Tilogmed vestlendinger. Har fått den hjelpen jeg trenger. Hepp! Østlending i seg? Og ka har ein østlending som alle har i seg då? Nåverende biler: 91 Ford Sierra stv doch 90 Ford Sierra Cosworth 4x4 09 Ford mondeo duratec Link to comment Share on other sites More sharing options...
kai-f250 Posted June 19, 2011 Share Posted June 19, 2011 Østlending i seg? Og ka har ein østlending som alle har i seg då? mindre vett :whistling: 02mod ford mondeo stv type konebil86mod ford F-250 XLT 7,3 V8 trekker/ arbeidshest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øggi Posted June 19, 2011 Share Posted June 19, 2011 hepp hepp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minibønna Posted June 19, 2011 Share Posted June 19, 2011 mindre vett :whistling:Tenk før dere prater nå, hvor i Landet vårt er det de største verdiene skapes? Motor uten turbo SUGER! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimosabi Posted June 19, 2011 Author Share Posted June 19, 2011 (edited) mindre vett :whistling: Jeg tviler på det altså. Ekke sikker. Tviler. Dessuten så må vi være forsiktig med førdingene her ellers kommer svømmetaka dems til å suge til seg hele østlandet. Edited June 19, 2011 by kimosabi Sierra XR4i Link to comment Share on other sites More sharing options...
kai-f250 Posted June 19, 2011 Share Posted June 19, 2011 Tenk før dere prater nå, hvor i Landet vårt er det de største verdiene skapes? er vell ikkje uten grunn at møringane svømme feil vei me armane 02mod ford mondeo stv type konebil86mod ford F-250 XLT 7,3 V8 trekker/ arbeidshest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sierrakaren Posted June 19, 2011 Share Posted June 19, 2011 Tenk før dere prater nå, hvor i Landet vårt er det de største verdiene skapes? Sogn og fjordane og møre og romsdal selfølgelig Fiskeri og olja Meina du is turbo at vi alle har mindre vett? du seier jo at du er litt dom no Du bur jo i gryta i sogn og fj ei kald ei og Nåverende biler: 91 Ford Sierra stv doch 90 Ford Sierra Cosworth 4x4 09 Ford mondeo duratec Link to comment Share on other sites More sharing options...
///M-Power Posted June 20, 2011 Share Posted June 20, 2011 er vell ikkje uten grunn at møringane svømme feil vei me armane Link to comment Share on other sites More sharing options...
ford-racing Posted June 20, 2011 Share Posted June 20, 2011 (edited) Det får du hos ditt lokale meieri:) hehe Rustfritt å fine greier:) Edited June 20, 2011 by ford-racing "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sierrakaren Posted June 20, 2011 Share Posted June 20, 2011 (edited) Det får du hos ditt lokale meieri:) hehe Rustfritt å fine greier:) DU HAR PM Ford-racing har sendt mail til deg og! Kan du svare? Edited June 20, 2011 by Sierrakaren Nåverende biler: 91 Ford Sierra stv doch 90 Ford Sierra Cosworth 4x4 09 Ford mondeo duratec Link to comment Share on other sites More sharing options...
kai-f250 Posted June 21, 2011 Share Posted June 21, 2011 Sogn og fjordane og møre og romsdal selfølgelig Fiskeri og olja Meina du is turbo at vi alle har mindre vett? du seier jo at du er litt dom no Du bur jo i gryta i sogn og fj ei kald ei og ingen komentar haha.. neida er vell litt "dum" i følge dama.. eg har vist kasta vekk over 70 lapper på taunusen min :lol: så dum kan diskuteres skakje bu so lenge i gryta serru blir snart flytting til lånefjorden (i balsestand) 02mod ford mondeo stv type konebil86mod ford F-250 XLT 7,3 V8 trekker/ arbeidshest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sierrakaren Posted June 22, 2011 Share Posted June 22, 2011 ingen komentar haha.. neida er vell litt "dum" i følge dama.. eg har vist kasta vekk over 70 lapper på taunusen min :lol: så dum kan diskuteres skakje bu so lenge i gryta serru blir snart flytting til lånefjorden (i balsestand) Balestrand? ekje da beire og bu i førde då? Der får du tak i alt, og balestrand er jo ein dau plass iforhold. Fin plass då men no skal ikkje eg snakke so høgt om liv og røre då men Du får vel igjen 70 lappa når du selger vell? Nåverende biler: 91 Ford Sierra stv doch 90 Ford Sierra Cosworth 4x4 09 Ford mondeo duratec Link to comment Share on other sites More sharing options...
kai-f250 Posted June 22, 2011 Share Posted June 22, 2011 Balestrand? ekje da beire og bu i førde då? Der får du tak i alt, og balestrand er jo ein dau plass iforhold. Fin plass då men no skal ikkje eg snakke so høgt om liv og røre då men Du får vel igjen 70 lappa når du selger vell? blei mykje OT her no :smartass: e bare 7km fra høyanger får tak i d meste uansett kor eg befinner meg og har en haug me dele til det meste og so er godt forsynt sånnsett ;p solund e da vell neppe meir liv haha.. ska ut der om noen uker og hente en traktor haha 02mod ford mondeo stv type konebil86mod ford F-250 XLT 7,3 V8 trekker/ arbeidshest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sierrakaren Posted June 23, 2011 Share Posted June 23, 2011 blei mykje OT her no :smartass: e bare 7km fra høyanger får tak i d meste uansett kor eg befinner meg og har en haug me dele til det meste og so er godt forsynt sånnsett ;p solund e da vell neppe meir liv haha.. ska ut der om noen uker og hente en traktor haha la gå jo jau men høyanger er det iallefall dødt, noken bila i ny og ne. ekje meir liv enn ein laga da sjøl Å, skal hente den hoss då? indresula? Nåverende biler: 91 Ford Sierra stv doch 90 Ford Sierra Cosworth 4x4 09 Ford mondeo duratec Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts