Jump to content

Søker bilder av sedan Cosworth med 17" Diamond Cut


RS|Stian

Recommended Posts

Er du inne på tanken på å skifte ut image hjula??

+1??

 

å veit du om RS7 felger??

 

husk at de må spaces ut framme på 2wd, så du må å nok valse med den høyda (i tilfelle)

de52342a-1-1.jpg

The Golden era.. 1986-1987-1988

Link to comment
Share on other sites

+1??

 

å veit du om RS7 felger??

 

husk at de må spaces ut framme på 2wd, så du må å nok valse med den høyda (i tilfelle)

Skal snart hente et sett med RS7-felger, nye i eske og aldri brukt. Klarte ikke dy meg når jeg kom over de, men når de kommer på bilen min er enda usikkert. Syns fortsatt Image-hjula er noen hakk grommere. Men greit å ha noe å bytte på :)

 

Hadde softspoke på gamlebilen og der måtte jeg ha 3mm spacer foran for å gå klar av caliper. Er det samme med diamond cut?

Link to comment
Share on other sites

Skal snart hente et sett med RS7-felger, nye i eske og aldri brukt. Klarte ikke dy meg når jeg kom over de, men når de kommer på bilen min er enda usikkert. Syns fortsatt Image-hjula er noen hakk grommere. Men greit å ha noe å bytte på :)

 

Hadde softspoke på gamlebilen og der måtte jeg ha 3mm spacer foran for å gå klar av caliper. Er det samme med diamond cut?

OI! Hvor fant du dem? har noen nye på hånd sjøl! men eg har visst bruka nok kling på hjul/bil for ei beite ;)

 

Softspoke er ET38 :smartass:

RS7 er ET35 å må også ut 2-3mm :)

de52342a-1-1.jpg

The Golden era.. 1986-1987-1988

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...