Jump to content

ford sierra takluke

pedersen91

Recommended Posts

skulle montere "ny" takluke da den andre som var på var limet rundt med sikaflex, men alle skruene var skrudd av.

jeg fikk takluken til og gå fram og tilbake men ikke opp i lås så den er lukket.

noe er feil men hva?

takker for svar! :D :D

Min link

sjekk :D

Rust og generelt treghet i mikkmakket tipper jeg :) Det er ivertfall det jeg har observert som vanlige problemer.

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Rust og generelt treghet i mikkmakket tipper jeg :) Det er ivertfall det jeg har observert som vanlige problemer.

hehe jo, men den er helt rust fri, men den går ikke opp <_<

hehe jo, men den er helt rust fri, men den går ikke opp <_<

må være noe som ikke stemmer med de løfte armene :blink:

Min link

har fått ny igjenn som ikke e i hjæl skrudd.. så no e dæ greit.

ååh bah, no har e montert den nye, men trur du pokker me ta ikke den vart kuka te og :(

no ståpper den midt på ca på høyre siden...

ellers var den helt fin.. men går ikke helt igjenn :o

Min link

hørtes rart ut egentli,muli du må ta den ut igjen å å prøv å smøre den opp,evnt studert mekanismen å sett om alt er slik det skal være

ja det er noe veldig rart <_< får prøv å ta den ut å sjekk om wiern på høyresiden kjiler seg noen plass..

Min link

Bruker denne tråden til å spør et lite spørsmål jeg også; Er det mulig å stramme wiren til takluka? Tror det har blitt noe ****** med slark i luken min etter mye bass. :P Så når jeg nå har gaz coilovers, og bilen er rimelig stiv, så skal det ikke rare ujevnheten i veien til før det klaprer fra takluken. Problemet er kun når luken er lukket.

'09 BMW X5 3.0D
'13 Subaru Forester 2.0i
x - '86 Sierra 2.0i S
x - '08 Fiesta ST150
x - '92 Sierra DOHC