Bjorni Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 (edited) Jajja, som dere ser va jeg uheldig for en liten stund tilbake o klarte og vrake den billigste og beste bilen jeg noen gang har hatt:/ R.I.P Edited May 31, 2011 by Bjorni Link to comment Share on other sites More sharing options...
lyrix Posted June 2, 2011 Share Posted June 2, 2011 har ikke steinene vært dær hadde det sikkert gått bra med bilen 08 mondeo titanium X 91 sierra 2,5 turbodiesel prosjekt --> http://www.fordclubn...8-td-til-25-td/76 volvo 242 turbo prosjekt94 pajero GLS 33" dekk <---selges Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted June 2, 2011 Share Posted June 2, 2011 håper du tok vare på diffen og akslinegen bak Link to comment Share on other sites More sharing options...
carbon Posted June 2, 2011 Share Posted June 2, 2011 Gamle bilen min jo.. hehe. va en utrolig god bil det der 4x4 cosworthE46 Touring Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorni Posted June 4, 2011 Author Share Posted June 4, 2011 (edited) har ikke steinene vært dær hadde det sikkert gått bra med bilen Jeg var glad for at steine var der, 10m lengre framme går det ganske langt ned for å si det slikt;) håper du tok vare på diffen og akslinegen bak Ja jeg tok vare på bakakslingen å akslingene, er ikke verdt så mye i grunn, måtte sveise bakaksling pga den raste å 2 av drivknutene på ene siden knuste Men den har en kjekk utveksling på 3:92:) Gamle bilen min jo.. hehe. va en utrolig god bil det der Hehe, ja var utrolig god bil, gikk ganske godt faktsik:) kjørte fra alle andre sierraer med den og holdt følge med 320 bmwer og bland annet lexus is200 Bilen har hatt et hard liv da:P men den fortjente ikke å bli knust syns jeg Edited January 18, 2012 by Bjorni Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts