Jump to content

Ny bil..vurdering forslag??


Guest SierraDOCHnub

Recommended Posts

Guest SierraDOCHnub

Da har jeg kjøpt meg en Ford Sierra 2.0L med DOCH motor :D

i og med at jeg ikke fyller 18 før i august, og at jeg klør som f#%N i fingrene etter å begynne å gjøre nokke med bilen søkerjeg råd hos de som tydeligvis kan det ;)

bilen er en 92 modell og har gått vell 160000. Den har fulgt alle servicer osv og godkjent juni 04.

Det første jeg gjorde, var selvfølgelig å kjøre bort på biltema og kjøpe meg nokken hvite blinklys *hehe*, men seriøst..... Jeg har kjøpt meg nye dempere da de som var på gynget som om en 30graders sving var 90grader.

Det jeg nå vil er å trimme littegranne. Jeg har sett gjennom de innleggene som var her, og det er sikkert 1000 vis av innleg på trimming av sierra, men jeg fant ingen innlegg på en slags Stage 1 trimming, bare for de mer avanserte (Se nicket ;) ) så forslag noen ?? jeg er åpen for det meste

 

Takker på forrhånd

Link to comment
Share on other sites

Guest sierraDOHCnub

Da var nicket fixet...

Luft Filter og effekt anlegg er jo greit... får ikke så mye ut av det ... eller... :unsure: ny kam er jo dyrt... i og med at jeg har 2 <_< ...

men men.. har ikke så mye penger nå så begynner med dempere, senkesett og nye dekk og felger så tar vi resten nå pengene begynner å strømme inn <_<

Takker for tips !

Link to comment
Share on other sites

Guest sierraDOHCnub
chip (dyrt), kam, filter, eff-anlegg... og så klart porting, høvling...  som over..  :P

 

Hvor får man egentlig chip til dohc motoren?

Det er en fyr her på forumet som selger til sierra DOHC. husker ikke hva han het, men du kan jo altids bruke søkefunksjonen <_<

Link to comment
Share on other sites

Br Racing V6 tror jeg har sagt han skaffer..

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...