Jump to content

Kammer


admiralen

Recommended Posts

Neida.. men det blir jo ikke optimalt. Og spørs jo hvor god feeling du har hehe.. Måleur koster mindre enn nye ventiler for å si det sånn.

 

Har en motor som jeg har satt innsugskam på eksos og omvendt men pilene på kamdrevene bli jo da helt amøbe. Ved å sette de riktig vei ser man hvordan kamtappene skal være i riktig possisjon så det er da mulig å sette de ca. likt selv om de er byttet om (men det bli jo aldri 100%). Lurte på om jeg da måtte ta med hele bilen til bremsegutta og kjøre inn motoren der for deretter å bremse den eller om jeg kan ta det på feelingen å kjøre inn motoren selv før jeg drar og bremser kjerra. Alternativet er somk du sier å kjøpe et måleur for deretter finne ut hvordan man skal bruke noe sånt.

Edited by admiralen
Link to comment
Share on other sites

Erfaringsmessig er det kjekt jo mer komplett og klar bilen er når det skal bremses så man slipper unødig kuking i benken.

Pluggåpninger, wg fjær, tenningsanlegg man vet fungerer optimalt, store nok dyser, ingen falskluft bla bla bla.. Hvor mange tråder ser man ikke der det blir sagt "kunne hentet 50hk til men.."

 

Sparer tid og ikke minst mye penger.

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange tråder ser man ikke der det blir sagt "kunne hentet 50hk til men.."

 

Haha, det er litt bra. Men det er nok mer forsøk på å skryte på seg ennå grommere motor, enn at det var problemer.

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...