Truckdriver Posted May 13, 2011 Share Posted May 13, 2011 Jeg har 4 dører fra en 5dørs mk1 Sierra GL som egentlig bare står og tar plass. Disse er i utgangspungtet hvit, men har fått litt dekor med rødt og blått Med vinduer, speil, og dørtrekk. Den vanlige rusta i bakre nedre hjørne i plateskjøten.Delene befinner seg i nordland. Må hentes.Ta helst kontakt her eller PM. - 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor -200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.- Diverse Megasquirt prosjekter.- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.Youtubekanal Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubenl Posted May 13, 2011 Share Posted May 13, 2011 hallo, du har ikke peiling om de dørene eller noen av dem går overens med mk2 dører til sedan? om dem gjør det tar jeg dem gjerne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truckdriver Posted May 13, 2011 Author Share Posted May 13, 2011 Har kanskje fått gitt de bort allerede. Men jeg blir antakelig å få noen Mk2 dører til overs etterhver også, men blir ei stund til. De skal vel ellers passe rett over. Men vinduer er forskjellig, og litt andre detaljer. - 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor -200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.- Diverse Megasquirt prosjekter.- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.Youtubekanal Link to comment Share on other sites More sharing options...
pedersen91 Posted May 16, 2011 Share Posted May 16, 2011 (edited) Jeg har 4 dører fra en 5dørs mk1 Sierra GL som egentlig bare står og tar plass. Disse er i utgangspungtet hvit, men har fått litt dekor med rødt og blått Med vinduer, speil, og dørtrekk. Den vanlige rusta i bakre nedre hjørne i plateskjøten.Delene befinner seg i nordland. Må hentes.Ta helst kontakt her eller PM.Tlf 901 19 659.Pga jeg er plaga av pengetiggere er det ikke alltid jeg tar telefon ved ukjent nr. hei, har ikke tank måler til ohc? målern som e i tanken. Edited May 16, 2011 by pedersen91 Min link sjekk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truckdriver Posted May 17, 2011 Author Share Posted May 17, 2011 Ikke for å gi bort nei. - 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor -200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.- Diverse Megasquirt prosjekter.- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.Youtubekanal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts