kimsa Posted May 12, 2011 Posted May 12, 2011 Hvordan senker jeg lydnivået i kupeen på min mondeo mk2? Tenker da på dekkstøy spesiellt. Hvilke produkter bruker jeg, og hvor plasserer jeg de. Kan jeg bruke biltema produkter? Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
dohcen Posted May 12, 2011 Posted May 12, 2011 Bruk splen eller dynamat! Ikke finn på å bruk Biltema... Støydempings mattene til tema suger til seg vann.... Mondeo ST TDCI "machine silver" zito miracle 19...bixenon og led overalt... green filter....2,5" rustfri eksos,racebits decat...airtec intercooler. pioneer avh-2400bt 2x7" dvd i nakkestøttene 87 LINDA<3 09 LEANDER<3 12 ANDREA<3
Breda Posted May 12, 2011 Posted May 12, 2011 Bruk matter for vibrasjondemping i bilstereo, de suger ikke til seg vann. Legg de alle steder hvor støyen kan komme inn i bilen, for eks innenfor innerskjermene i hjulbuene, i bunnen av torpedoveggen, under tepper etc. Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler
Recommended Posts