Jump to content

Recommended Posts

Posted

som topic sier:) ser det greit ut uten den krommen eller blir det et nakent tomrom som ser teit ut der?

Sideways is the new forward

17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio)

Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd

Posted

som topic sier:) ser det greit ut uten den krommen eller blir det et nakent tomrom som ser teit ut der?

få deg heller tak i liste uten krom...

02mod ford mondeo stv type konebil

86mod ford F-250 XLT 7,3 V8 trekker/ arbeidshest

Posted

Jeg ville nok prøvd å få tak i noen andre, men kan jo si hvordan jeg gjorde det på førstebilen min for noen år tilbake da alt skulle gjøres lettvint og fort.. :) Jeg bytta listene med de som satt på innsiden av motsatt dør.. :P Ble jo ikke 100%, men fikk iallefall bort kromen ;)

- Sierra RS Cosworth -

Posted

med andre ord så ser det bæsj ut å fjerne de? hva med å lakke de?

å finne tak i svarte lister til mk1 ser jeg ikke for meg er veldig lett. å få demontert de å satt de på igjen uten å skade de trur jeg er enda værre.

Sideways is the new forward

17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio)

Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd

Posted

Er ikke noe vanskelig å bytte listene på dørene (noen biler sitter de kanskej hardere på enn andre, men på mine har det gått greit, drar de bare av med fingrene etter å ha demontert speil o-l. Men er forskjelige speil på de med og de uten gummilist :P), verst er det vel om det er 3 dørs (og lillevinduet på 3 dørs), for lister til bakrutene er ikke å finne omtrent. Alle IS og Xr4x4 og sikkert noen andre utgaver hadde svarte gummilister, så til 5 dørs skal det vel finnes noen igjen.

'84 Sierra 2.3 GL Sjølpustende V6 prosjekt.

'03 Honda CR-V

If I could get back all the money I've ever spent on cars...I'd spend it ALL on cars!!!!