Wolfcry Posted May 4, 2011 Posted May 4, 2011 Har et sett 14" RS felger liggende som jeg tenkte å få sjainet og satt på min Mondeo, men et av dekslene som skal være over hjulboltene mangler. Noen her som har noe sånt liggende eller noen som vet hvor jeg kan få tak i?Mangler også de originale skruene som skal holde disse dekslene på plass... Skal få lagt ut bilde av felgene når jeg har fått det inn på pc'en.
caan Posted May 4, 2011 Posted May 4, 2011 eBay? - Opel Omega 2.0 16V 1994 - Ford Fiesta 1.1L 1982 - Ford Mondeo 2.0 TDCI Ghia 2002 (x) - Nissan 200SX S13 1992 (x) - Ford Sierra 2.0 DOHC 1992 (x)
Wolfcry Posted May 4, 2011 Author Posted May 4, 2011 eBay? Så langt har jeg faktisk greid å tenke helt selv...
grcossie Posted May 8, 2011 Posted May 8, 2011 Det er mulig vi har på jobben, ligger en del gammle slike vekk stuet
Wolfcry Posted May 28, 2011 Author Posted May 28, 2011 Det er mulig vi har på jobben, ligger en del gammle slike vekk stuet Så ikke denne før nå...Hadde vært kjekt om du kunne sjekket. Om du ikke finner et som er likt de jeg har så er jeg evt interessert i fire andre så lenge de er like. Kan få målt diameteren på dekslene om det trengs? Trenger også hjulmutterne + låseskruene til dekslene til alle fire hjulene...
Recommended Posts