Jan300 Posted June 11, 2011 Share Posted June 11, 2011 har 0,13v på tomgang, og 4,7v på full gass. så det skulle vere helt greit nok..får vel ikke 100% full gass da, men det har mindre betydning @cosworth_ftw . har du lednings nett "halvdelen" nermest ecu ? med rele kontakter og slikt på ?Da vil jeg anbefale å justere tps.Dette er viktig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
viggo Posted June 11, 2011 Author Share Posted June 11, 2011 Da vil jeg anbefale å justere tps.Dette er viktig. har justert til 0,19v på tomgang,nå funket selfølgelig greiene FØR justering og, så det vil nå vise seg etter en stund, pleier ha noen bra dager innimellom men dette skal uansett ikke vere så viktigt på L8 Ford Taunus mk1 2dr sedan 73modell. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth_ftw Posted June 11, 2011 Share Posted June 11, 2011 Jo dette er viktig på L8,på 2wdhjernen det ikke er så mye man kan gjøre Skal se om jeg finner btw Link to comment Share on other sites More sharing options...
viggo Posted June 11, 2011 Author Share Posted June 11, 2011 Jo dette er viktig på L8,på 2wdhjernen det ikke er så mye man kan gjøre Skal se om jeg finner btwer vel heller omvendt, viktig å ha tps innstillingen rett på 2wd http://www.bigturbo.co.uk/ Ford Taunus mk1 2dr sedan 73modell. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth_ftw Posted June 11, 2011 Share Posted June 11, 2011 Ikke ifølge pukkelrygg,4*4 sprutet har flere just.muligheter Link to comment Share on other sites More sharing options...
viggo Posted June 17, 2011 Author Share Posted June 17, 2011 tps justering gjorde ikke no forskjell, har rota litt med lednings nettet, får se om noen dager om det faktisk var feilen jeg fant Ford Taunus mk1 2dr sedan 73modell. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth_ftw Posted June 17, 2011 Share Posted June 17, 2011 får håpe det fant dessvere ikke det du leitet etter Link to comment Share on other sites More sharing options...
viggo Posted June 30, 2011 Author Share Posted June 30, 2011 tru om kortslutning i ledningene til lambda sonde kan lage litt problem Får studere resten og med lupe og montere det igjen, så tipper jeg det funker Noen tips til hva som er brukende til å balle lednings nettet inn med? (annet enn tape)finnst det no mer egnet varme/oljebestandige greier å få tak i? Ford Taunus mk1 2dr sedan 73modell. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts