Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Når viser det seg at denne motoren er stroket fra 75 mm og 2,5 L til 84 mm og 2,8 L. I tillegg er det portet topp, milde velfungerende kammer, stor lastebilsturbo osv osv. 280 hk sug 100 hk/l sug er derfor som forventet.

Edited by RS 1000

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

  • 2 weeks later...
Posted

Viser vel bare hvor potensiale V6 har, men som mange ikke har vilt innsett enda ;)

For å lykkes må man feile

Posted

Du må innse at det ikke er V6 også :lol: :lol:

Vi skal alle bli gamle men å bli voksen er frivillig!!

 

93 Escort cosworth

11 BMW F11 535d

05 BMW E87 120d

01 Kawasaki ZX7R

Posted

Du må innse at det ikke er V6 også :lol: :lol:

 

Er det bmw motor? Var jo ikke mulig å se noe på den filmen :P

For å lykkes må man feile

Posted (edited)

Blir dårlig grep på Sierran med sånn camber. :)

Hehe, ble bredere striper i asfalten når vi prøvde å burne med citroen 2cv`n til en kompis en gang, tror det satt 115 breie dek på den. :D

Edited by as.
Posted

Ja hvorfor bytte ut det dårligste på bilen med noe som faktisk fungerer..

For da spinner det ikke så bra. :P

Posted

Med en 6grader bakstilling er jo veldig mye gjort.

(Ombygget Sierra bakstilling slik at camber ikke forandrer seg så veldig mye ved inn og ut fjæring.)

Koster ikke mange lappene fra England.

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Posted

Han kjørte gode tider på 402 metern' med den ,så jeg tror ikke gutta fra skogen trenger å disses så mye.

Hvis dere ser på speedometeret på Taunusen og Caprin' med økonomi 2,9 turbo , så virker det ikke som de er noen sinker i trafikken heller.

 

Litt optimistiske tall ja , men selv med heftig camber trengs det bra med krefter for å dra løs så lett på de høyere gira!

Aldri noe godt uten at det er galt for noe.

Posted

Mulig jeg ike har fulgt med i timen her, men hva er det de gjørmed motorene sine, siden de henter ut såpass mye effekt på så lavt ladetrykk, og attpåtil med lastebil-turboer osv... Virker jo som det meste derifra er effektivt i praksis også når man ser på tider de kjører på..

-05 Ford Focus 1.6 tdci

-88 Ford Sierra Cosworth

Posted (edited)

Han kjørte gode tider på 402 metern' med den ,så jeg tror ikke gutta fra skogen trenger å disses så mye.

Hvis dere ser på speedometeret på Taunusen og Caprin' med økonomi 2,9 turbo , så virker det ikke som de er noen sinker i trafikken heller.

 

Litt optimistiske tall ja , men selv med heftig camber trengs det bra med krefter for å dra løs så lett på de høyere gira!

 

Og han hadde nok hatt noe bedre tider med bedre grep. Jada de gjør mye bra, men man skal være kritisk til det meste ;)

Edited by Tore_TJ
Posted

Og han hadde nok hatt noe bedre tider med bedre grep. Jada de gjør mye bra, men man skal være kritisk til det meste ;)

Selvfølgelig , men jeg blir alltid imponert over de som får til morsomme resultater for lite penger.

Aldri noe godt uten at det er galt for noe.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...