Kverna Posted April 23, 2011 Share Posted April 23, 2011 Hva skal vi tro ? ~280sugehk http://www.youtube.com/watch?v=Bu_Eta5uzGI&feature=feedu Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS 1000 Posted April 23, 2011 Share Posted April 23, 2011 (edited) Når viser det seg at denne motoren er stroket fra 75 mm og 2,5 L til 84 mm og 2,8 L. I tillegg er det portet topp, milde velfungerende kammer, stor lastebilsturbo osv osv. 280 hk sug 100 hk/l sug er derfor som forventet. Edited April 29, 2011 by RS 1000 Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sierra_2.9 Posted April 23, 2011 Share Posted April 23, 2011 3100 nm var ikke dårlig da '93 Escort CosworthX - '93 ///M3- '92 Ford Sierra CLXX - '89 Sierra CosworthMine bilder:www.facebook.com/hmfotografi - Lik gjerne siden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emtec Posted May 1, 2011 Share Posted May 1, 2011 Viser vel bare hvor potensiale V6 har, men som mange ikke har vilt innsett enda For å lykkes må man feile Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArneR Posted May 1, 2011 Share Posted May 1, 2011 Du må innse at det ikke er V6 også Vi skal alle bli gamle men å bli voksen er frivillig!! 93 Escort cosworth 11 BMW F11 535d 05 BMW E87 120d 01 Kawasaki ZX7R Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escort RST WRC Posted May 1, 2011 Share Posted May 1, 2011 3100 nm var ikke dårlig da På hub'ene Rå bil da Men karen må tørre å slippe rattet litt når han sladder Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emtec Posted May 1, 2011 Share Posted May 1, 2011 Du må innse at det ikke er V6 også Er det bmw motor? Var jo ikke mulig å se noe på den filmen For å lykkes må man feile Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted May 1, 2011 Author Share Posted May 1, 2011 Mer bmw power fra gutta Ser hvilken bakstilling som fortsatt står på hvertfall http://www.youtube.com/watch?v=K-eTZiCcjm4 http://www.youtube.com/watch?v=BZZSocahacg&feature=feedu Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimosabi Posted May 2, 2011 Share Posted May 2, 2011 (edited) Blir dårlig grep på Sierran med sånn camber. Edited May 2, 2011 by kimosabi Sierra XR4i Link to comment Share on other sites More sharing options...
as. Posted May 2, 2011 Share Posted May 2, 2011 (edited) Blir dårlig grep på Sierran med sånn camber. Hehe, ble bredere striper i asfalten når vi prøvde å burne med citroen 2cv`n til en kompis en gang, tror det satt 115 breie dek på den. Edited May 2, 2011 by as. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore_TJ Posted May 2, 2011 Share Posted May 2, 2011 Ja hvorfor bytte ut det dårligste på bilen med noe som faktisk fungerer.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
as. Posted May 3, 2011 Share Posted May 3, 2011 Ja hvorfor bytte ut det dårligste på bilen med noe som faktisk fungerer..For da spinner det ikke så bra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RsMuffe Posted May 3, 2011 Share Posted May 3, 2011 hva slags bakstilling er det som virker? og hvor kan den kjøpes og hva koster den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escort RST WRC Posted May 3, 2011 Share Posted May 3, 2011 Med en 6grader bakstilling er jo veldig mye gjort. (Ombygget Sierra bakstilling slik at camber ikke forandrer seg så veldig mye ved inn og ut fjæring.)Koster ikke mange lappene fra England. Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slåstad RS Posted May 3, 2011 Share Posted May 3, 2011 Han kjørte gode tider på 402 metern' med den ,så jeg tror ikke gutta fra skogen trenger å disses så mye.Hvis dere ser på speedometeret på Taunusen og Caprin' med økonomi 2,9 turbo , så virker det ikke som de er noen sinker i trafikken heller. Litt optimistiske tall ja , men selv med heftig camber trengs det bra med krefter for å dra løs så lett på de høyere gira! Aldri noe godt uten at det er galt for noe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loffen Posted May 3, 2011 Share Posted May 3, 2011 Mulig jeg ike har fulgt med i timen her, men hva er det de gjørmed motorene sine, siden de henter ut såpass mye effekt på så lavt ladetrykk, og attpåtil med lastebil-turboer osv... Virker jo som det meste derifra er effektivt i praksis også når man ser på tider de kjører på.. -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore_TJ Posted May 3, 2011 Share Posted May 3, 2011 (edited) Han kjørte gode tider på 402 metern' med den ,så jeg tror ikke gutta fra skogen trenger å disses så mye.Hvis dere ser på speedometeret på Taunusen og Caprin' med økonomi 2,9 turbo , så virker det ikke som de er noen sinker i trafikken heller. Litt optimistiske tall ja , men selv med heftig camber trengs det bra med krefter for å dra løs så lett på de høyere gira! Og han hadde nok hatt noe bedre tider med bedre grep. Jada de gjør mye bra, men man skal være kritisk til det meste Edited May 3, 2011 by Tore_TJ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slåstad RS Posted May 3, 2011 Share Posted May 3, 2011 Og han hadde nok hatt noe bedre tider med bedre grep. Jada de gjør mye bra, men man skal være kritisk til det meste Selvfølgelig , men jeg blir alltid imponert over de som får til morsomme resultater for lite penger. Aldri noe godt uten at det er galt for noe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now