Sonnir Posted April 10, 2011 Share Posted April 10, 2011 Hei. har en ford 2.0 ohc motor i en bilcrossbil. den har stått i noen år, så jeg byttet bensin før jeg starta den. Jeg har skjekket att fortenninga er bra og nye tennplugger sitter i. men den bare putrer. Hva kan være galt? Tennpluggledninger skal byttes. Ford Mondeo Ghia TDI 1999 STV ST00 EDITIONSkoda 130 - Ford 2.0 IS OHC motor (bilcrossbil)Volvo 240 - Bilcrossbil Mitt ProsjektMin salgstråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
haawaii Posted April 10, 2011 Share Posted April 10, 2011 hvis det ikke bedrer seg med ledninger, så kanskje prøv ny fordeler også =) er det is eller forgasser? Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.3 GL Posted April 10, 2011 Share Posted April 10, 2011 stifte tenning? isåfall kan stiftåpningen være lur å sjekke. fordelerlokk, rotor? er kammen timet riktig? bensinfilter? Sideways is the new forward 17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio) Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonnir Posted April 10, 2011 Author Share Posted April 10, 2011 er IS Ja, Kammer er på merket når veiva er riktig Ford Mondeo Ghia TDI 1999 STV ST00 EDITIONSkoda 130 - Ford 2.0 IS OHC motor (bilcrossbil)Volvo 240 - Bilcrossbil Mitt ProsjektMin salgstråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
xr4ti Posted April 11, 2011 Share Posted April 11, 2011 Sjekk at dysene spruter skikkelig. Har vært borti motorer som har stått lenge at dysene "henger". Om du ikke giddr å løsne dysene, prøv å dunke litt på de med en liten hammer, fastnøkkel eller noe og se om det hjelper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts