Jump to content

felger på sierra cosworth sedan


Guest cossie4x4

Recommended Posts

Guest cossie4x4

hei. skal ha 4 nye felger til min bil, siden jeg ble påkjørt av en annen bil og fikk skadet den ene felgen ( oz compomotive). dette er da en forsikringssak, og siden de ikke lager compomotive lenger, så får jeg 4 nye felger! men jeg vet ikke hvilke jeg skal velge.... satser på 17" trur jeg. liker også veldig godt 5 eiker.....

 

trenger råd fra dere :) B) gjerne med bilder av felg på bil....... B)

 

 

mvh kristian ødegård

 

ps. skal legge ut noen bilder av bilen min så dere får se farge og slik, siden d kan ha innvirkning på hilke felger jeg skal velge :)

Link to comment
Share on other sites

Guest cossie4x4

jepp. har sjekket den tråden..... synes oz record er ganske fine, trur de vil

passe bilen bra... eller??

Link to comment
Share on other sites

jo, dem der var fine. men er det slik at du bare kan velge hvilke som helst felger nå, og forsikringsselskapet betaler??

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

Guest cossie4x4

kan til en viss grad gjøre d ja! bare de er i tilsvarende prisklasse... og etter d jeg har forstått var disse felgene ganske dyre i sin tid...?? og du henning, bilen din var med på å inspirere meg til å kjøpe denne bilen B)

 

 

det står jo compomotive på felgene... så er det ikke det de heter..?

Link to comment
Share on other sites

kan til en viss grad gjøre d ja! bare de er i tilsvarende prisklasse... og etter d jeg har forstått var disse felgene ganske dyre i sin tid...?? og du henning, bilen din var med på å inspirere meg til å kjøpe denne bilen B) 

 

 

det står jo compomotive på felgene... så er det ikke det de heter..?

 

det er bra.

 

jo, compomotive er et eget felgmerke. de heter ikke OZ compomotive. :) tror det var det syvers mente, men ikke noe å henge seg opp i egentlig ;)

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

Guest Boondocks

Stemmer, og felgen lages fortsatt.. men det trenger du jo ikke si til forsikringen hvis du vil ha nye felger ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest cossie4x4

ser ikkje værre ut i hvertfall!! :lol: går så sakte med opprettinga å.... skrik nokken tåra kvar kveld før i legg me i....... :(

Link to comment
Share on other sites

Guest cossie4x4

hey! B) takk TA-Racing! akkurat noe slikt jeg trengte. passet bra superturismo wrc felgene. kunne ikke fikset de oz record felgene på bilen å da? så jeg kunne fått se hvordan de blir.... har ikke noe peil på photoshop sjø.... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...