Larcsern Posted March 30, 2011 Share Posted March 30, 2011 Heisann! Holder på og pusse opp igjen min 3-dørs IS. Den plata foran som chassinummeret står på er så stygg (famlet lakk og veldig bulkete). Siden motorrommet får en overhaling og blir clean`t så hadde det vært fint med en ny en. Finnes dette? Må BT slå inn? Er det lov?? - Lars Erik Skolgy - Ford Sierra 86` IST (3-dørs) - Prosjektbilen - Ford Sierra 86` (3-dørs) - Lekebil med 24v- Ford Sierra Cosworth Limited Edition (117/700) - Garasjebil Min Selges tråd! Min Ønskes Kjøpt tråd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
twin turbo Posted March 30, 2011 Share Posted March 30, 2011 plata fremme fås kjøpt i england men er vel da helt blank så må stemples av noen som har riktige dorer. så lenge du ikkje rører chassinr i gulvet så går det bra. trehjulsykel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted March 30, 2011 Share Posted March 30, 2011 plata fremme fås kjøpt i england men er vel da helt blank så må stemples av noen som har riktige dorer. så lenge du ikkje rører chassinr i gulvet så går det bra.I Norge ? Jeg tviler Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuszi Posted March 30, 2011 Share Posted March 30, 2011 den plata har lite å si i det store og hele Link to comment Share on other sites More sharing options...
twin turbo Posted March 30, 2011 Share Posted March 30, 2011 plata foran er ikkje påbudt å ha på. den er for lett tilgang på viktige infokoder på orginal bil ikkje noe anna... trehjulsykel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caprimaniac Posted March 30, 2011 Share Posted March 30, 2011 Halloen. Vi har kontakter på chassisplater. Kommer eventuellt ferdig stemplet. (Krever eierdokumenter og ID- dokumentasjon, samt noen hundre kroner ekstra.) RSE Caprimaniac- "RS Euroford". Ny online Speedshop:RSEuroford nettbutikk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mondeo Power Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 Får det også på ford. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Breda Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 Får det også på ford.Den er restnotert i Tyskland, og det sier erfaringsmessig, på så gamle biler, at den ikke er tilgjengelig lengre. Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS|Stian Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 Hør med en som kaller seg 'MONSTER' på PassionFord, han lager disse platene. Jeg sendte bilder av mine og fikk de laget opp helt like de originale. Du kan også få de med ønsket tekst som f.eks 'Sierra RS Cosworth'. I tillegg ser platene bedre ut enn de originale også, blanke og fine. Kvalitet, rett og slett. FordClubNorway.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larcsern Posted March 31, 2011 Author Share Posted March 31, 2011 Takker for god info:) - Ford Sierra 86` IST (3-dørs) - Prosjektbilen - Ford Sierra 86` (3-dørs) - Lekebil med 24v- Ford Sierra Cosworth Limited Edition (117/700) - Garasjebil Min Selges tråd! Min Ønskes Kjøpt tråd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts