Caprimaniac Posted March 26, 2011 Posted March 26, 2011 Altså: Ford OHC/ Cosworth/ 2.8 diameter, men noe lenger. Til 4.0 OHV V6. Gjerne brukt. Dummet meg ut da jeg skulle modifisere EN ANNEN stempelpinne; veldig dumt å ha begge p arbeidsbordet samtidig..... Har du en du vil kvitte deg med?Send PM, mail, SMS, ring eller skriv brev om du ønsker. MVHRune SkiakerA.hus99521298 Caprimaniac- "RS Euroford". Ny online Speedshop:RSEuroford nettbutikk
Caprimaniac Posted April 6, 2011 Author Posted April 6, 2011 Ingen som har noe??? Caprimaniac- "RS Euroford". Ny online Speedshop:RSEuroford nettbutikk
Cortiworth Posted April 6, 2011 Posted April 6, 2011 Ingen som har noe??? Jeg har noen 24x70 fra en 2,4. Er det nær nok?
alelys Posted April 7, 2011 Posted April 7, 2011 (edited) stempelpinne? d som går igjennom stempelet som rådene sitter på? har noe fra min overhalte 4x4 cosssie motor. -Alexander Edited April 7, 2011 by alelys
Caprimaniac Posted April 9, 2011 Author Posted April 9, 2011 Jeg har noen 24x70 fra en 2,4. Er det nær nok? Ahllo. Absolutt nært nok. De 2mm gjør nok ikke mye utslag. Send meg en PM hvis du er hypp på å kvitte deg med 1 stk. MVHRSE Caprimaniac- "RS Euroford". Ny online Speedshop:RSEuroford nettbutikk
Cortiworth Posted April 9, 2011 Posted April 9, 2011 Ahllo. Absolutt nært nok. De 2mm gjør nok ikke mye utslag. Send meg en PM hvis du er hypp på å kvitte deg med 1 stk. MVHRSE PM sendt.
Recommended Posts