grandisjohn Posted April 22, 2011 Share Posted April 22, 2011 Åja, trodde de var mere like jeg. Da er det den gamle typen jeg har selv Har og nye typen JBL "Decade". De er seff skrudd i kompakt hattehylle i finer (ikke Sierra kombi ), og de spiller bedre enn de gamle! Har seff erfaring med nittitalls Decade også, så etter min mening har JBL overgått seg selv Det er ikke en ting jeg kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loffen Posted April 27, 2011 Author Share Posted April 27, 2011 Har og nye typen JBL "Decade". De er seff skrudd i kompakt hattehylle i finer (ikke Sierra kombi ), og de spiller bedre enn de gamle! Har seff erfaring med nittitalls Decade også, så etter min mening har JBL overgått seg selv Ikke dårlig at de har klart det Mine er iallefall fortsatt tilsalgs... Får ikke plass til 3 sett med 6x9 i Cosworth`n, så da MÅ 2 sett vekk... Løp å kjøp... -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loffen Posted May 6, 2011 Author Share Posted May 6, 2011 Decade solgt, men har GAS fortsatt... Går for 300kr... -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts