amundsen Posted March 13, 2011 Share Posted March 13, 2011 (edited) Selger da mondeoen min. Hadde brukt for en bil en midlertidig periode nå, trenger ikke bilen noe mer, så derfor selges den. Mørk blå stv, 2,0, 1995 mod, ca 250000 km. Jeg hadde tenkt å fikse den litt opp mens jeg hadde den, men det ble det ikke tid til. jeg har kjøpt inn nye kanaler og skjermer til begge sidene. dette på grunn av at det er rust der på bilen nå. får vel ikke en mondeo uten har også skaffet deler til å bygge den om til mk2, mangler bare frontplata. så jeg har skjermer, panser, lykter, grill, frontfanger, 4 dører og bakluke. Dette kan selges løst.(samme gjelder skjermer og kanaler.) bilen skulle vært inne sent i fjor til eu, så dette bør vel gjøres snart noen foringer som bør byttes også, føles det som. Forventer ikke gull og grønne skoger for denne, men helt ok bruksbil med god plass. bilder kommer i morgen, mandag. Bilen står i oslo. Ring eller sms for mer info og pris. bud ønskes. Christian 45 45 45 30 Edited March 20, 2011 by amundsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
amundsen Posted March 14, 2011 Author Share Posted March 14, 2011 Bilder er nå lagt ut Link to comment Share on other sites More sharing options...
amundsen Posted March 15, 2011 Author Share Posted March 15, 2011 ingen som vil ha en billigbil? 4000,- +årsavgift Link to comment Share on other sites More sharing options...
amundsen Posted March 17, 2011 Author Share Posted March 17, 2011 3500,- +avgift da??? bilen er i daglig drift. så fungerer bra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
amundsen Posted March 18, 2011 Author Share Posted March 18, 2011 siste frist. 3000,- ellers dynga i morgen. hel front om noen trenger løst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adapTECH Posted March 19, 2011 Share Posted March 19, 2011 Trenger frontlykter om dei ikke er gulna og bryteren for å dimme interiørlyset, vist det går greit å spare på disse til jeg har råd til å kjøpe dei om noen uker http://i.imgur.com/TGmL57L.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
amundsen Posted March 19, 2011 Author Share Posted March 19, 2011 (edited) en som skal kikke på bilen nå snart. om han ikke tar den, så skal jeg demontere delene du ønsker. sier ifra de er litt gule inni, men går å skifte bare plater.. Edited March 19, 2011 by amundsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
adapTECH Posted March 19, 2011 Share Posted March 19, 2011 Visst lyktene er gulna så er dei ikke noe bedre enn di jeg har, men det er uansett interessangt med interiørlysdimmern. http://i.imgur.com/TGmL57L.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
amundsen Posted March 19, 2011 Author Share Posted March 19, 2011 denne ble kjørt på skroten i dag. men plukket av fanger, lamper forran og bak. coupelyset, og stort sett hele dashbordet. så da vet dere det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts