christerandersen Posted March 9, 2011 Posted March 9, 2011 hei!her e en liten tråd om det jeg har gjort og skal gjøre med min bil
kimsa Posted March 9, 2011 Posted March 9, 2011 hei!her e en liten tråd om det jeg har gjort og skal gjøre med min bilDen var nå allvorlig liten også den tråden da Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
christerandersen Posted March 9, 2011 Author Posted March 9, 2011 hehe!har ikke begynt å jobbe med den ennu da!men bilda kommer!
christerandersen Posted March 9, 2011 Author Posted March 9, 2011 her var utgangs punktet mitt!en hels standar mondeo mk2 1997 da var det bare å sette igang!røkka av gammelfronten! lakka litt caliptere prøvemontering av ny fronten da sto lakkeringa fortur! grøss litt nyere felger kanskje nye lykter!nice sideskjørt hadde ikke vert så dumt! så va det inni! litt nye målere hadde gjort sæ litt panser pynt ja! så langt er det jeg har kommet til nå!har også montert inn dvd med 2 skjermer i nakkestøttene og en på spilleren! har bestilt rockford fosgate annlegg og turbotrykk måler. har nye evo felger på lur i garasjen og i dat skal jeg montere boost controller! det kommer mere bilder etter hvert for å ikke glemme å nevne at jeg ble satt tilbake av register havari!så derfor blei stylinga satt litt på vent!men har bytta hele toppen så nu er den i orden!va mye jobb
kimsa Posted March 9, 2011 Posted March 9, 2011 (edited) Kan være greit å starte tråden med litt info om bilen. Årsmodell, Motor, Km.stand osv. Ellers så er det bare å poste underveis og pøse på med bilder. Er ikke så mange mk2 tråder inne på forumet her så greit med en til. Sonnir er meget godt i gang med sin, og jeg får snart satt i gang igjen med min mk2. Så da blir det spennende å følge med på utviklingen på alle tre bilene. En meget spesiell front du har valgt der. Du må gjennomføre resten av bilen med så agresiv styling om dette skal bli helhetlig bra etter min smak. TIPS: sladd bilnummeret ditt på alle bilder. Er ikke alle som leser her inne som har like erlige hennsikter Lykke til videre, jeg føller spendt med! Edited March 9, 2011 by kimsa Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
christerandersen Posted March 9, 2011 Author Posted March 9, 2011 takker for tipset! har ikke klart å finne en hekk som passer til den men finner nokk! her er bilder fra i dag!boost controller ny strøm kabel fra dynamoen til batteriet:)0 guage dvd spiller. skjermer bak.
Sonnir Posted March 9, 2011 Posted March 9, 2011 (edited) Se her ja bra du fikk laget deg tråd! Men er greit med litt info om bilen i første post Fikk veldig lyst på dvd skjermene dine hvor er ledningene lagt? Virket boost controlleren? Edited March 9, 2011 by Sonnir Ford Mondeo Ghia TDI 1999 STV ST00 EDITIONSkoda 130 - Ford 2.0 IS OHC motor (bilcrossbil)Volvo 240 - Bilcrossbil Mitt ProsjektMin salgstråd
christerandersen Posted March 9, 2011 Author Posted March 9, 2011 joda boostcontrollern funke fint!ja e dem ikke rå!ledningen går inne i seteryggen og under matta å framm!mye jobb men det blei bra
Tore_TJ Posted March 9, 2011 Posted March 9, 2011 Ser vel noe bedre uten japsemerkene Men for all del din bil. Får håpe du mater på med mer diesel hvis du skrur opp trykket. Er vist grei skuring å justere den pumpa har jeg hørt.
christerandersen Posted March 9, 2011 Author Posted March 9, 2011 skal ikke være nødvendig ved mindre justeringer fant endelig den bakfangeren jeg skal ha!
Tore_TJ Posted March 9, 2011 Posted March 9, 2011 Greit nok, men en vanlig måte å få disse til å gå bedre på er å juster opp pumpa..bare et tips..
kimsa Posted March 10, 2011 Posted March 10, 2011 Ser vel noe bedre uten japsemerkene Men for all del din bil. Tribals merkene kunne med fordel vært fjernet ja. Også heller brukt litt omsorg på lakken slik att den ble skikkelig blank. Hvit blank mondeo kan være veldig fint. Sjekk ut denne prosjekttråden om du vill se en hvit mk2 med fin lakk Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
christerandersen Posted March 10, 2011 Author Posted March 10, 2011 nei merkene blir der til den dagen jeg skal bytte farge på bilen!pluss att de bryter opp alle de store kjedelige hvite flaten! men smaken er som baken!den er delt i 2!
D.Toft Posted March 10, 2011 Posted March 10, 2011 http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?AdItemId=1288383;Modified=1299772524 ??
christerandersen Posted March 10, 2011 Author Posted March 10, 2011 http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?AdItemId=1288383;Modified=1299772524 ??jepp! sånt kan skje!motoren skar seg i dag pga oljepompa hadde gjedd opp og fikk ingen varsel om det!så e det noen som trenger delebil så løp å kjøp!gidd ikke bytte motor
kimsa Posted March 11, 2011 Posted March 11, 2011 Uff. Ble ikke lange prosjektet dette her da Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
christerandersen Posted March 11, 2011 Author Posted March 11, 2011 Uff. Ble ikke lange prosjektet dette her danei desværre!men det e typisk min flaks!så nu e det ribbing som står på tapete
kimsa Posted March 11, 2011 Posted March 11, 2011 nei desværre!men det e typisk min flaks!så nu e det ribbing som står på tapeteRibbing? Skal du kjøpe deg att en ny mk2?? Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
christerandersen Posted March 11, 2011 Author Posted March 11, 2011 Ribbing? Skal du kjøpe deg att en ny mk2??kanskje æ slepp! prata m forsikkringa! får det kanskje dekt!vente på at viking ska komme å hente bilen nu!
D.Toft Posted March 11, 2011 Posted March 11, 2011 Innhold i en tråd.Skriv på bokmål eller nynorsk, ikke dialekt eller sms-språk!Gjør innleggene dine korte og lettleste. http://www.fordclubnorway.no/forum/index.php?app=forums&module=extras§ion=boardrules
kimsa Posted March 11, 2011 Posted March 11, 2011 http://www.fordclubnorway.no/forum/index.php?app=forums&module=extras§ion=boardrulesSynes du er litt streng nå D.Toft Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
D.Toft Posted March 11, 2011 Posted March 11, 2011 nei, er ikke alle som klarer å forstå nordnorsk...
Sonnir Posted March 12, 2011 Posted March 12, 2011 Synd Skal du selge nakkeputene og dvd spiller`n da? Ford Mondeo Ghia TDI 1999 STV ST00 EDITIONSkoda 130 - Ford 2.0 IS OHC motor (bilcrossbil)Volvo 240 - Bilcrossbil Mitt ProsjektMin salgstråd
christerandersen Posted March 14, 2011 Author Posted March 14, 2011 Synd Skal du selge nakkeputene og dvd spiller`n da? nei var ikke plan
christerandersen Posted March 21, 2011 Author Posted March 21, 2011 da va biln kondemnert men får ny av forsikkringa
Recommended Posts