Ulven_ Posted February 18, 2011 Posted February 18, 2011 hei, har dårlig batteri i bilen, kjører park.varmeren en gang i 45 minutt og bilen er tom for strøm.Får ikke starte og må ha start hjelp, ser at biltema har ett som er til ford, på 71 amp timer.. holder dette til denne bilen?Jeg kunne egentlig tenkt meg ett 80 eller 100, men de blir fysisk for store.ser ikke i håndboka ampen på det orginale batteriet, og det er slitt bort på det gamle..vil i morgen ut å ordne meg et nytt tenkte jeg mvh Freddy2003 modell Ford Mondeo 2.0 TDCI GHIA (konebil)2009 modell Ford Mondeo Titanium X 140hk2001 modell Solifer S9 campingvogn
Go_Bananas Posted February 18, 2011 Posted February 18, 2011 hei, har dårlig batteri i bilen, kjører park.varmeren en gang i 45 minutt og bilen er tom for strøm.Får ikke starte og må ha start hjelp, ser at biltema har ett som er til ford, på 71 amp timer.. holder dette til denne bilen?Jeg kunne egentlig tenkt meg ett 80 eller 100, men de blir fysisk for store.ser ikke i håndboka ampen på det orginale batteriet, og det er slitt bort på det gamle..vil i morgen ut å ordne meg et nytt tenkte jeg bytta på min i vinter, kjøpte på torshov kosta 100 kr mer en det hos biltema 75Aer 70A orginalt mener jeg Mondeo Ghia X tdciSierra 2,9i (donor)(sierra)P100 (skal bruke deler fra donor)
Recommended Posts