Jump to content

Recommended Posts

Posted

hadde sånn motor i escorten min. prøvde å spørre på ford ang diesel trykk men fikk bare beskjed om at de ikke hadde peiling på hvordan det ble gjort. en av mekanikerene mente at pumpa måtte demonteres for å justere den. så det gadd jeg ikke tulle mer med.

 

prøvde å nappe av slangen til wastegaten på min men det eneste som skjedde var at turbotrykket gikk opp 0.2bar. merket ikke no forskjell utover det

Sideways is the new forward

 

17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio)

Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd

Posted

Skruen for og justere diesel trykke sitter i akslingen på pumpa. Sitter et lokk på sida av pumpa med unbrako på, skru ut det også turn motoren til du ser en liten unbrako. Skru den inn så blir det meir trykk, og da vil du få meir tubro trykk også uten wg slangen. Min går på over 1.5 bar.

Posted

du får mer dieseltrykk av å gjøre det å hvis jeg har forstått riktig øker også turbotrykket med økt dieseltrykk av en eller annen grunn:)

Sideways is the new forward

 

17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio)

Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd

Posted

det er en helt annen sak:) hvis jeg forsto det jeg leste i linken din riktig så skal man skru til det ryker mer enn det går også litt tilbake igjen:)

 

sto en del tips i den linken som kan være verdt å huske på:)

Sideways is the new forward

 

17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio)

Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd

Posted

Mer eksos mer snurr. Skru den inn en 1/2 runde også ser du hvordan det ryker. Derfra kan du ta kvarte. Mener og huske at 3 runder var maks før skruen detter ut og da blir det havari.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...