ohcturbo Posted February 7, 2011 Share Posted February 7, 2011 Hei... Trenger en venstre forskjerm til sirra sedan 92 mod. Den må være i god stand... Helst i vestfold område eller i nærheten... Tlf: 93095778 Kristoffer Link to comment Share on other sites More sharing options...
bart Posted February 7, 2011 Share Posted February 7, 2011 har en ny ubrukt ford orginal venstreskjerm stående til sierra 87-92 viss det er intressant, men den må evt sendes, er i møre og romsdal, er usikker på om ford kan levere dem lenger... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RHH Posted February 7, 2011 Share Posted February 7, 2011 Ford har dem. Men koster rundt 2000kr for en. Veng har også til under halve prisen. 89 FORD SIERRA SEDAN IS Bruksbil 94 FORD SCORPIO STV Bruksbil–SOLGT FORD SIERRA SEDAN Proskjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
ohcturbo Posted February 8, 2011 Author Share Posted February 8, 2011 Har vært borti at veng er har så dårlig passform at man lager nesten bedre selv Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossiedude Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 Off Topic. Jeg kjøpte av veng for ikke så lenge siden. 931kr for en skjerm som du må rette på og slipe alle skarpe kanter på for å få lakken til å sitte skikkelig. 5-6 timers jobb. Hadde jeg vist at ford hadde de enda så hadde jeg aldrig kjøpt veng. (idiotisk av meg å ikke sjekke med ford ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
zetobbec Posted February 9, 2011 Share Posted February 9, 2011 Off Topic. Jeg kjøpte av veng for ikke så lenge siden. 931kr for en skjerm som du må rette på og slipe alle skarpe kanter på for å få lakken til å sitte skikkelig. 5-6 timers jobb. Hadde jeg vist at ford hadde de enda så hadde jeg aldrig kjøpt veng. (idiotisk av meg å ikke sjekke med ford ) Tror Iduuz her på forumet har sine skjermer til salgs enda. Gamle ford'er dør aldri- de går bare fortere... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossiedude Posted February 9, 2011 Share Posted February 9, 2011 Da skal jeg høre med han,så har jeg reserve Er ikke noen med nicket Iduuz her.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted February 9, 2011 Share Posted February 9, 2011 http://www.fordclubnorway.no/forum/user/3854-iduuuz/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ohcturbo Posted February 14, 2011 Author Share Posted February 14, 2011 Skjerm er kjøpt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts