GlennAre Posted January 30, 2011 Posted January 30, 2011 (edited) Selger en helt ny combat bakfanger som jeg har for en billig pris, den er helt lik den på bilde under her.Den er helt ubrukt og er bare grunnet i fra fabrikk. Sideskjørtene er i fra sedan cosworth, dem er orginale. eneste dumme med dem er at jekkeskjørtene til dem mangler.dem er ikke strøkene men helt greie til og ha på en lat sierra f.eks Har rett og slett ikke peilig, eneste jeg vet er at den ble kjøpt på bsbildeler engang i tiden kjøpte den brukt selv, men så solgte jeg bilen den skulle på så da har jeg ikke brukt for den lengere hehe Noen dårlige biler her, fordi det står en bil under den i garasjen nå som jeg ikke får flyttet på riktig enda, hehefår håpe de holder, hvis ikke skal jeg få den ned etterhvert hehe Også bilder av sideskjørtene ta kontakt på pm eller sms til 40048859. Edited August 25, 2011 by GlennAre - Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3
D.Toft Posted January 30, 2011 Posted January 30, 2011 til sedan?har du noen bilder av innsiden på fangeren?
GlennAre Posted January 30, 2011 Author Posted January 30, 2011 til sedan?har du noen bilder av innsiden på fangeren?ja skal prøve og få lagt ut noen bilder av den virkelige fangern på begge sider - Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3
GlennAre Posted February 4, 2011 Author Posted February 4, 2011 stemmer det, sorry skal få fikset det i løpet av helgen - Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3
GlennAre Posted February 6, 2011 Author Posted February 6, 2011 Har rett og slett ikke peilig, eneste jeg vet er at den ble kjøpt på bsbildeler engang i tiden kjøpte den brukt selv, men så solgte jeg bilen den skulle på så da har jeg ikke brukt for den lengere hehe Noen dårlige biler her, fordi det står en bil under den i garasjen nå som jeg ikke får flyttet på riktig enda, hehefår håpe de holder, hvis ikke skal jeg få den ned etterhvert hehe Også bilder av sideskjørtene - Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3
D.Toft Posted February 7, 2011 Posted February 7, 2011 takk for bilder, jeg står over dette kjøpet Daniell
GlennAre Posted February 7, 2011 Author Posted February 7, 2011 ja fangern er i glassfiber - Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3
D.Toft Posted February 7, 2011 Posted February 7, 2011 det er minste problem.dem org combatfangerene har støpte sidefester, samt støpte fester der den skal inn i rammen bak
GlennAre Posted February 7, 2011 Author Posted February 7, 2011 det er minste problem.dem org combatfangerene har støpte sidefester, samt støpte fester der den skal inn i rammen bak åja mulig det har ikke så mye greie på sånne fangere jeg men er jo heller ikke noe stort problem og få laget til noen fester på det heller da - Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3
GlennAre Posted February 11, 2011 Author Posted February 11, 2011 bump - Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3
GlennAre Posted February 13, 2011 Author Posted February 13, 2011 bump - Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3
GlennAre Posted February 21, 2011 Author Posted February 21, 2011 bump - Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3
GlennAre Posted August 25, 2011 Author Posted August 25, 2011 Bump igjen - Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3
90sierra Posted August 26, 2011 Posted August 26, 2011 hvor mye skal du ha for alt + frakt til trondheim??? 1990 ford sierra 2.0doch1984 ford sierra 3drs 2.o ohc1969 chevelle 2drs ht1982 ford sierra 5dr combi 2.o
GlennAre Posted August 28, 2011 Author Posted August 28, 2011 Dere får komme med BUD! - Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3
fast-sierra Posted August 29, 2011 Posted August 29, 2011 Okay da slenger jeg er bud på 500kr for fangern
GlennAre Posted August 30, 2011 Author Posted August 30, 2011 Okay da slenger jeg er bud på 500kr for fangerndet er helt greit, har ikke mulighet til og hente også?vill helst slippe og sende - Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3
GlennAre Posted September 12, 2011 Author Posted September 12, 2011 Fanger er forsatt til salgs!! - Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3
GlennAre Posted October 14, 2011 Author Posted October 14, 2011 bump - Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3
Recommended Posts