Jump to content

capri skjermer, atlas aksel og ohc grenrør. Turbodeler


as.

Recommended Posts

  • 3 months later...
  • 4 months later...

Har div. deler liggende.

 

BUD MOTTAS.

 

Har å mye småplukk som ikke er lista opp her.

Capri:

Atlas aksel, tomt hus med baklokk til mk II/III capri 1000.-Bud

Har eventuelt utveksling, diff(åpen) og drivaksler men blir helt annen pris da.

 

Forskjermer capri mkI, med hjemabanka RS hjulbuer trenger noe stell litt rust. 1500.- for begge.

 

Grenrør orginalt ford OHC til 1600gt 74 mod 700.- bud

 

Turbo greier:

 

Turbonetics e-50 lager/senterhus (bra lagere 360trusth) til Stg5 aksel? (ca.11,6mm dia), uten aksel/proppeler. 1000.-

 

Turbonetics e-50 kompresorhjul for stg-5 aksel? og kompressor hus. 500.-

 

Turbonetics e-50 Baklokk til kompresorhus (stg3?). 100.-

 

Turbonetics e-50 eksoshus ar/63 stg 3 200.-

 

Garrett T-34 lager/senterhus uten aksel, proppel og trusth lager 150.-

 

Volvo t-3 turbo med cosworth ar/48 eksosus bruker ca 1 liter olje på 10 mil.(tror denne makser på ca.200hk) 1500.-

 

 

Cosworth:

 

Dingsen som vantemsensor til hjernen sitter i (bakkant på topp)2wd 300.-

 

 

 

Anders Standal.

95554742

Akershus.

fortsatt til salgs.

Link to comment
Share on other sites

Forskjermer capri mkI, med hjemabanka RS hjulbuer trenger noe stell litt rust. 1500.- for begge.

 

Litt rust?

Gidder du ta et bilde av de?

 

"enklere" å redde disse en å tilpasse nye i glassfiber?

Granada MK1 Sta.Vogn Chevy V8 1977mod

Capri MK1 1300GT 2.0 Cosworth 1969mod

Chevy Silverado pickup 6.6TDI 2001mod

Chevy Corvette Stingray L82 1976mod

Link to comment
Share on other sites

Forskjermer capri mkI, med hjemabanka RS hjulbuer trenger noe stell litt rust. 1500.- for begge.

 

Litt rust?

Gidder du ta et bilde av de?

 

"enklere" å redde disse en å tilpasse nye i glassfiber?

skal få tatt bilde i løpet av noen dager, men det er nok mindre jobb med nye rs glasfiber skjermer og bytter man til glasfiber frontplate og så mener jeg å huske det rundt 10kg vekt spart.

 

Litt rust: den ene skjermen trenger ihvertfall noe rustsveis over frontlykt.

Edited by as.
Link to comment
Share on other sites

skal få tatt bilde i løpet av noen dager, men det er nok mindre jobb med nye rs glasfiber skjermer og bytter man til glasfiber frontplate og så mener jeg å huske det rundt 10kg vekt spart.

 

Litt rust: den ene skjermen trenger ihvertfall noe rustsveis over frontlykt.

 

Ja frontplaten er i glassfiber nå og så har jeg snakket med Rune og han bestiller skjermer fremme/bak likt som hans bil +ett panser til meg.

 

Så er kanskje like greit det da. :)

Granada MK1 Sta.Vogn Chevy V8 1977mod

Capri MK1 1300GT 2.0 Cosworth 1969mod

Chevy Silverado pickup 6.6TDI 2001mod

Chevy Corvette Stingray L82 1976mod

Link to comment
Share on other sites

Ja frontplaten er i glassfiber nå og så har jeg snakket med Rune og han bestiller skjermer fremme/bak likt som hans bil +ett panser til meg.

 

Så er kanskje like greit det da. :)

Jepp, og med panser i glasfiber og sparer du minst 20kg. :D

Link to comment
Share on other sites

Jepp, og med panser i glasfiber og sparer du minst 20kg. :D

 

 

Kan jeg spise litt ekstra kake i dag jeg da etter jobb :)

Granada MK1 Sta.Vogn Chevy V8 1977mod

Capri MK1 1300GT 2.0 Cosworth 1969mod

Chevy Silverado pickup 6.6TDI 2001mod

Chevy Corvette Stingray L82 1976mod

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...