Brino90 Posted February 27, 2015 Share Posted February 27, 2015 Ja da ble det mondeo på meg igjen da, etter et par år med BMW 330 Xi E46.Her er Beistet hehe 2009 modell Titanium S 140HK powershift automat. 1 -Min mondeo 2002 Mod Ghia 2L Tddi: http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/54155-min-ford-mondeo-mk3-ghia-tddi-2001-modell/ -Min mondeo 2009 Mod Titanium S 140HK powershift http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/76829-min-mondeo-mk4-2009-titanium-s-140hk-powershift/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
xr4ti Posted February 27, 2015 Share Posted February 27, 2015 Fin bil da Vet ikke hva det er men jeg synes de sølvfarga detaljene er så dølle, men det er meg da. Den skriker etter større hjul, på det ene bildet bakfra så ser det ut som det er 13" hjul på den.Men, det er en fin bil, helt klart. Har du noen planer for den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LM-Cossy Posted February 27, 2015 Share Posted February 27, 2015 Murphy's lov: alt som kan gå galt vil gå galt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nerokid Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 Hvordan legger man ut bilde? Link to comment Share on other sites More sharing options...
xr4ti Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 Hvordan legger man ut bilde?Du kan legge inn bilder med direktelink eller laste opp fra dine bilder(kun medlemmer). Hva vil du gjøre? Helst direktelinker da det ikke tas så mye plass på serveren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nerokid Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 (edited) Direktelink ka er det ?? Edited March 1, 2015 by Nerokid Link to comment Share on other sites More sharing options...
audun-eg Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 (edited) Lag deg en konto på f.eks. photobucket.com. Last opp bilder der, så får du linker ved siden av bildet du velger. Kopier img linken og lim rett inn i innlegget ditt. Edited March 1, 2015 by audun-eg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nerokid Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 (edited) Da blev det Mondeo på meg igjen,lenge siden sist(13 år). 2011 2.0 TDCi 140 hk Premium Powerskift Lag deg en konto på f.eks. photobucket.com. Last opp bilder der, så får du linker ved siden av bildet du velger. Kopier img linken og lim rett inn i innlegget ditt.Takker :-) Edited March 1, 2015 by Nerokid 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
LM-Cossy Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 Fin bil Nerokid Murphy's lov: alt som kan gå galt vil gå galt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xr4ti Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 Direktelink ka er det ??Ser ut til at du fant ut av det Fin bil, og morro at det er en sedan. Har inntrykk av at 99% av Mondeo er stasjonsvogn.Har du planer om noe mods på den da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
audun-eg Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 Jeg grovregnet for et par mnd. siden på Mondeo-annonsene på finn.no og fant vel ut at over 90% av bilene da var stasjonsvogner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nerokid Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 Ser ut til at du fant ut av det Fin bil, og morro at det er en sedan. Har inntrykk av at 99% av Mondeo er stasjonsvogn.Har du planer om noe mods på den da?Får se ka mods eg finner på i sommer. .Var i grunnen ute etter en Stv,men bestemte meg at prøve noe nytt og angrer ikkje ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
xr4ti Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 Jeg grovregnet for et par mnd. siden på Mondeo-annonsene på finn.no og fant vel ut at over 90% av bilene da var stasjonsvogner.Det tror jeg deg på!! Får se ka mods eg finner på i sommer. .Var i grunnen ute etter en Stv,men bestemte meg at prøve noe nytt og angrer ikkje ;-)Så bra, da venter vi i spenning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brino90 Posted March 2, 2015 Share Posted March 2, 2015 Har 18" felger på sommerhjula da de er av samme type tror jeg -Min mondeo 2002 Mod Ghia 2L Tddi: http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/54155-min-ford-mondeo-mk3-ghia-tddi-2001-modell/ -Min mondeo 2009 Mod Titanium S 140HK powershift http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/76829-min-mondeo-mk4-2009-titanium-s-140hk-powershift/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doc1603 Posted March 23, 2015 Share Posted March 23, 2015 Lite bilde av min 17`` Link to comment Share on other sites More sharing options...
jessecd Posted April 5, 2015 Share Posted April 5, 2015 Mondeo 240 hk 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
audun-eg Posted April 5, 2015 Share Posted April 5, 2015 Snasen! Hvordan liker du motoren? Bør jo sparke relativt greit med 240 hk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jessecd Posted April 5, 2015 Share Posted April 5, 2015 Snasen! Hvordan liker du motoren? Bør jo sparke relativt greit med 240 hk. Motorn er ok den,må ha en motor som tar kjappe og trygge forbikjøringer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audun-eg Posted April 5, 2015 Share Posted April 5, 2015 Powershift kasse? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jessecd Posted April 6, 2015 Share Posted April 6, 2015 Jepp og padder,varme i rattet og elektrisk utfellbart hengefeste ++ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bazz Posted April 6, 2015 Share Posted April 6, 2015 Jepp og padder,varme i rattet og elektrisk utfellbart hengefeste ++ Pen bil Har du sportsfjærer på denne? Evt. bilder fra siden slik at jeg ser høyden på bilen? Skal til å bestille meg ny Mondeo jeg også, og vil ha originale sportsfjærer som senker ca 20mm? På den forrige Mondeoen bestilte jeg dette også, men syntes det var for høyt så byttet til Eibach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jessecd Posted April 6, 2015 Share Posted April 6, 2015 Ikke sportfjærer på denne bilen,kan ta bilde an bilen på siden i morgen hvis jeg husker...Syns denne mondeon er litt mykere enn den forrige jeg hadde, 2013 mod med 240 hk,men jeg venner med sikkert til det.bytter ivertfall ikke tilbake.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jessecd Posted April 7, 2015 Share Posted April 7, 2015 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian MH Posted April 7, 2015 Share Posted April 7, 2015 Meget flott bil! Liker fargen! [] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå. [] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue [x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red Link to comment Share on other sites More sharing options...
jessecd Posted April 7, 2015 Share Posted April 7, 2015 Damen i huset hadde 3 krav til bilen,den skulle være blå og ha skinnseter og el instilinger på begge sider, det ble extrautsyr for ca 60k,men fikk rabatter på 40K.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts