Jump to content

Recommended Posts

Posted

Den ble solgt ny på Kverneland i Bergen. Jeg kjøpte den i Skien. Han hentet den i Oslo, men ser i serviceboka at servicene til nå, er tatt i Bergen, så den har nok gått der inntil ganske nylig.

• 1 month later...
Posted

Fin bil! Ikke så galt med originalhjula faktisk, nesten så jeg angrer at jeg solgte mine. Lekkert med to eksosrør og...

2016 2.0 Ecoboost Titanium Kombi White Platinum

Posted

Liker den godt ja. To av hjulene har dessverre litt stygge merker etter tidligere eiers uforisktige omgang med en fortauskant e.l. men jeg vet ikke om jeg gidder å gjøre noe med det. Måtte vel i så fall bli hvis jeg kommer over et par strøkne brukte felger til bra pris. Utseendemessig kunne jeg tenkt meg at bilen satt litt lavere over hjula, men med IVDC er ikke det mulig. Uansett ville jeg nok ikke bytta IVDC med sportchassis hvis valget var der heller.

Skal ta en skikkelig runde med clay og evt. lakkrens litt senere da den har noen småriper som vises når man kommer helt inntil, men det må bli når jeg får litt bedre tid.

• 3 weeks later...
Posted

Liker den godt ja. To av hjulene har dessverre litt stygge merker etter tidligere eiers uforisktige omgang med en fortauskant e.l. men jeg vet ikke om jeg gidder å gjøre noe med det. Måtte vel i så fall bli hvis jeg kommer over et par strøkne brukte felger til bra pris. Utseendemessig kunne jeg tenkt meg at bilen satt litt lavere over hjula, men med IVDC er ikke det mulig. Uansett ville jeg nok ikke bytta IVDC med sportchassis hvis valget var der heller.

Skal ta en skikkelig runde med clay og evt. lakkrens litt senere da den har noen småriper som vises når man kommer helt inntil, men det må bli når jeg får litt bedre tid.

Strøket Audun. Fin bil.

Ang IVDC, er det noe du ville gått for igjen? Er det verdt penga? Og er komforten merkbart bedre? Jeg tenker på komforten. Ikke på om den blir en bedre "banebil" :)

Si vis pacem parabellum!

05 GhiaX TDCI automat, grønn metallic (gone)

04 GhiaX TDCI automat, svart. Snart hvit gloss PlastiDip.

Posted

Postet bildehPostet bildePostet bildePostet bilde

Min 2012 ford mondeo premium"s" senket 30mm vertini 19 toms felger titanium s hovedlykter (har også laget spredere som ser like ut med sort innmat slik som hovedlyktene) men desverre ikke på bildet. Har montert bsr volvo v70 eksos med klracing dieselstusser. Hele bilen er convertert til led ettermontert xenon i langlys plus en 20toms rigid industries ledbar under skiltet. Også montert en aktiv sub. Neste prosjekt er å få drl lysene til å få sort innmat også. Skal gjøre dette i morgen plus at rails og lister rundt vindu "luftinntakene" på sjermene foran og fordemblemene skal bli sort. Skal ta nye bilder av bilen nyvasket når alt er gjort:)

Er det noen her som vet om de går ann å få tak i sort taktrekk til denne?

• 3 weeks later...
Posted

Strøket Audun. Fin bil.

Ang IVDC, er det noe du ville gått for igjen? Er det verdt penga? Og er komforten merkbart bedre? Jeg tenker på komforten. Ikke på om den blir en bedre "banebil" :)

Jeg har lite sammenligningsgrunnlag, egentlig, og jeg kjører stort sett i "normal" modus. Legger inn "sport" ved litt frisk kjøring, og bilen blir da veldig merkbart stivere. "comfort"-innstillingen blir litt for amerikansk for meg. Det å kunne velge er likevel noe jeg setter pris på, og "normal"-innstillingen er veldig komfortabel etter min smak, og den er likevel fast nok til at man er langt unna å bli sjøsyk... ;)

Posted

Min 11 mod Titanium Sport. Senket med K-sport coilovers ca 70mm, 10x20" felger, øyelokk, led i alt av ekstralys

bilde1.jpg

bilde2.jpg

• Like 3
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

Digger den, kunne hatt de hjula, og eksosen, ja hele bilen egentlig :)

2016 2.0 Ecoboost Titanium Kombi White Platinum

• 3 months later...
Posted

Min 11 mod Titanium Sport. Senket med K-sport coilovers ca 70mm, 10x20" felger, øyelokk, led i alt av ekstralys

Den var meget pen, de felgene der kledde den!!

• 4 weeks later...
Posted

her er mine 2 forder

ford mondeo mk1 1996m rulla 175000, men her har topppakningen godt

1294315_10151991919896053_26033774686014

1551463_10151991919201053_13296864434294

og her er mitt andre kjøp

ford mondeo 1997m 2.5l v6 ghia 

20_1838324627_xl_zps1dee0563.jpg

20_1209613854_xl_zpsabb260c8.jpg

blir nok en nyere mondeo neste høst tenker eg :)

• 2 weeks later...
Posted (edited)

Etter en tid borte fra dette forumet er det kanskje på tide å vende tilbake da man har ervervet seg ny ford :)

2005 Modell Mondeo 2.2 TDCI Titanium X 

11070083_10205262467068432_5740288311607

Edited by dogcity

- 05 Ford Mondeo 2.2TDCi Titanium X -"ST TDCI" Machine Silver

- 08 Citroën C5 Dynamique Tourer 2.0Hdi -solgt

- 06 Ford Focus 1.6 TDCi combi - MS design -sea grey. 09'RS LED baklykter;) -solgt

- 96 Opel Vectra 2.0 CD combi -full rieger -solgt

• 3 weeks later...
Posted

Får vel slenge meg med her, her er ett par bilder av min 2008 Ghia X

(2.0 TDCi 140hk, Powershift, lyst helskinn etc :rolleyes:

Img_9370_zps5208ccd4.jpg

1046677_zpsc8654257.jpg

• Like 2