Jbakke Posted January 17, 2011 Share Posted January 17, 2011 Er på jakt etter spoiler/vinge bak på min mondeo mk1. Har sett en del på nettet, både ebay og google, men finner ikke den jeg er på jakt etter.Har sett det er noen som har noe som ligner evo vinge eller noe, som jeg kunne tenkt meg. (er ute etter litt rally look) Noen som vet om hvor det kan bestilles? Helst i Norge, scandinavia eller UK. Takker for tips Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mk1-Sindre Posted January 18, 2011 Share Posted January 18, 2011 Er på jakt etter spoiler/vinge bak på min mondeo mk1. Har sett en del på nettet, både ebay og google, men finner ikke den jeg er på jakt etter.Har sett det er noen som har noe som ligner evo vinge eller noe, som jeg kunne tenkt meg. (er ute etter litt rally look) Noen som vet om hvor det kan bestilles? Helst i Norge, scandinavia eller UK. Takker for tips Torshov har en veldig jalla en - Mondeo 97 2.0 Ghia Sedan Kjøpes: Frontfanger til Mondeo Mk2 97 Modell x- Mondeo 94 2.0 Sedan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonnir Posted January 18, 2011 Share Posted January 18, 2011 Sedan eller stv? Ford Mondeo Ghia TDI 1999 STV ST00 EDITIONSkoda 130 - Ford 2.0 IS OHC motor (bilcrossbil)Volvo 240 - Bilcrossbil Mitt ProsjektMin salgstråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
viceguy Posted January 18, 2011 Share Posted January 18, 2011 http://www.realcar.no/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&wts.ACTION=loginguest&p=H Ford---- Mondeo (93 - 96)--------------------- Vinger std. Ser 5 stk listet, både til 5 dørs og sedan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts