Jump to content

belyse nåla i en turteller?


2.3 GL

Recommended Posts

har montert en turteller i bilen min. men den har ikke lys i nåla:( så når det er mørkt så ser jeg tallene men ikke nåla hvis jeg ikke ser godt etter.

 

noen som har en god ide på hvordan jeg enkelt kan få lys i eller på nåla?

 

på forhånd takk for svar:)

Sideways is the new forward

 

17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio)

Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd

Link to comment
Share on other sites

er en skikkelig rå biltema turteller men den er 80mm isteden for den lille 52mm turtelleren jeg hadde. dog hjalp det lite når nåla ikke lyste.

 

vil den syns hvis den blir fluriserende orange kanskje.

 

 

uv lys kilde? får jeg noe sånt som er lite nok til å passe i turtelleren som samtidig er holdbart nok til å overleve i bil?

 

tenkte muligens på å montere en ledstripe på innsiden av turtelleren foran skiva for turtelleren har en slags skyggelue på så jeg trur det er plass rundt glasset. hvordan trur dere det vil funke? kunne jo lagt en stripe på baksiden av skiva også for å få matchende lys i hele greia:)

Sideways is the new forward

 

17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio)

Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd

Link to comment
Share on other sites

Enkleste måten å få lys i turtellernåla er vel å kjøpe en turteller som har lys i nåla :whistling:

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...