Guest Turbo_fever Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 er det noen så vet vilken toppakning jeg skal bruke på en rs turbo blokk som er oppboret til 2,0l? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bdt Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 en 1600 oppborra til 2liter går vel ikke helt COS it`s WORTH it! Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleK Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 det går det med det holder IKKE lenge! blokkene sprekker utrolig fort! men ferriday klarer vel å lage en kobber-pakning til deg.... http://www.ferriday.co.uk/ ikke tilfeldigvis du som har kjøpt gamle motoren til sandvik bros? Cosworth! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Turbo_fever Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 jo det er det,roger sandvik var namnet på han tidliere eier.da veit vel du ka slags toppakning jeg trenger da??veit du hva som er vorte gjort med motor siden det er en 2.0l da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liero Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 Jeg tipper den motoren er en såkalt tall block, den er på 1860cc original husker jeg rett. Med 83mm boring er den 1905cc, undersøk boringa du! Felpro(også kalt gruppe a) er riktige pakning å bruke på denne motoren. Forresten, var det du som kjøpte forstillinga også? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Turbo_fever Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 Nei var ikke jeg som kjøpte den.. Stemmer det med 83mm borring.Grp.a pakkningen er det noe som brukes ilag med org pakkning??Står att du må huske og kjøpe ny topp pakkning på face motorsport i tillegg til Grp.a pakkning.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liero Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 De har nok bare skrevet feil, skal vel stå at du må huske nye topplokksbolter! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Turbo_fever Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 Vet noen om Luftmengdemåleren fra en 1.6i med el sprut passertil rs turbo motoren?? Det er map sensor på ecu'n. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleK Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 du må nok ha luftmengdemåler fra rst...og helst noe tilleggs-sprut vil jeg tro, ettersom du sikkert skal kjøre litt trykk på den i tillegg til det oppborra sylindervolumet..... ikke tenkt på cossie-sprut eller data-sprut da? Cosworth! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Turbo_fever Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 Har vel den fra rst. Blir det dyrt får sånn type sprut da??Skal ikke kjøre så mye trykk til og begyne med. Blir vel mere.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Turbo_fever Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 ka e d så er forskjellen fra den type luftmengde måler så jeg har da å den rst måleren?det er jo samme koblinger inn på den.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now