Jump to content

Recommended Posts

Posted

Du milde manøver for ett sykt kult utseende....Noe slik jeg ser for meg min i hode,bare litt anna...Jeg vil ha bilen,men motoren trenger jeg ikke :whistling:

www.moldestuket.com

Posted

Du milde manøver for ett sykt kult utseende....Noe slik jeg ser for meg min i hode,bare litt anna...Jeg vil ha bilen,men motoren trenger jeg ikke :whistling:

Nei hvem vil vel ha 567hk og 772nm ;)

Posted

det der må vel være en av de grommeste sierraene i skandinavia ihvertfall. har sett mye på den på forumet dems å alt det arbeidet som er gjort med denne er utrolig.

syns motoren er knall selvom den er fra BMW. lyden i den motoren der kontra Ford V6 er jo helt sykt. Ford motoren høres sur og dau ut i forhold til den sinte rekke 6ern.

synd man ikke får denne på norske skilter:(

Sideways is the new forward

17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio)

Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd

Posted

det der må vel være en av de grommeste sierraene i skandinavia ihvertfall. har sett mye på den på forumet dems å alt det arbeidet som er gjort med denne er utrolig.

syns motoren er knall selvom den er fra BMW. lyden i den motoren der kontra Ford V6 er jo helt sykt. Ford motoren høres sur og dau ut i forhold til den sinte rekke 6ern.

synd man ikke får denne på norske skilter:(

Man får alt på norske skilt om man kjenner noen som kjenner noen. Om man får beholde skiltene hvis man blir stoppa langs veien derimot :)

Uansett hører ikke 772nm i en gammel sierra hjemme på offentlig vei

Posted

joda visst får man skilter hvis man kjenner den rette. men er jo gøy å beholde de å da:)

Sideways is the new forward

17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio)

Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd

Posted (edited)

~64t norske før toll.. kjøre fra alt og alle... om nom nom

Hvis man tørr og GASSE..... jaa

Trur att Anders sikler på denne bilen jeg :-))))))

Edited by BM-RACING

Bondemekk Racing

Ford Sierra isturbo

42107972_838924079641484_259040644536729

Posted

~64t norske før toll.. kjøre fra alt og alle... om nom nom

Jeg kommer på 68t nørske før moms...ca12t i moms...Har jeg tenkt feil?

Om han sikler etter denne har han vell ikke formidlet den til oss,det er i tilfelle ikke så lurt....

Nei hvem vil vel ha 567hk og 772nm ;)

Hehe...Vil heller ha norske skilt for å si det sånn...men for all del,har tenkt litt på denne idag...Har bare en frue som skal være med å bestemme litt... :whistling:

www.moldestuket.com

Posted (edited)

25% av 68 er 17.

Ja,stemmer....Kjerringa sa litt over 16,regnet i hauet...

Fant noen filmer på youtube av den...Ingen tvil om at det er en sykt rå lyd! la inn 4 gir med hjulspinn... :D

Action fra 1.40...

Synd det er et stykke fra der jeg bor til nermeste bane!

Edited by Curley

www.moldestuket.com

Posted

Hehe...Vil heller ha norske skilt for å si det sånn...men for all del,har tenkt litt på denne idag...Har bare en frue som skal være med å bestemme litt... :whistling:

Kjøp bilen, selg motoren. Hadde passet perfekt i en e30.

Posted

Rart denne ikke er solgt enda...

Ja,jeg vil selfølgelig ha bilen,dette er vell et Ford forum om jeg ikke har misforstått...

Hehe,BMW E-30 skal jeg ALDRI ha :rolleyes:

www.moldestuket.com

Posted

Rart denne ikke er solgt enda...

Ja,jeg vil selfølgelig ha bilen,dette er vell et Ford forum om jeg ikke har misforstått...

Hehe,BMW E-30 skal jeg ALDRI ha :rolleyes:

Hehe. Smaken er som baken.. Hadde aldri tenkt to ganger hvis jeg skulle velge mellom en e30 turbo eller en is turbo ;)

Posted

Bror min har sykt sykt strøken 1990 325i M-tech2, påkosta ALT nytt, Dbillas spjeldhus, osv osv.

Helt sykt for en balanse det er i den bilen, holder følge med biler som S2000 i svingene, grom biler :)

1014.jpg

Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Posted

Hmm... Litt merkelig at han skal selge den så "billig" nå, for når jeg mailet han for 3-4mnd siden, så skulla han IKKE selge uansett, og han sa han hadde blitt tilbydt 85K svenske, men det var alt for lite til at han gadd å tenke noe på det...