D.Toft Posted December 7, 2010 Share Posted December 7, 2010 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=25830074 Link to comment Share on other sites More sharing options...
IceTurbo Posted December 7, 2010 Share Posted December 7, 2010 det har e ikke sett før Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett. - 1993 Ford sierra Cosworth sleeper- 1976 Ford Taunus 2l automat Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted December 7, 2010 Author Share Posted December 7, 2010 har hatt slike selv men da med åpning i midten, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Granada28GL84 Posted December 7, 2010 Share Posted December 7, 2010 Dette er sikkert aftermarket... har aldri sett slikt men virker spesielt Mvh Jann Link to comment Share on other sites More sharing options...
ford-racing Posted December 7, 2010 Share Posted December 7, 2010 Blir se`ende ut som en halv gra manta med slik grill ? hehe "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3nn37 Posted December 7, 2010 Share Posted December 7, 2010 er ikke det der "usa" grillen da? ble levert som en ford oppgradering på istedefor hella grillen som vi hadde her? mener jeg har hørt/leste det et sted Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted December 8, 2010 Share Posted December 8, 2010 Syns dem lampene er litt fænsi jeg Er en svart vingebil her inne som har sånne lamper/grill, med ett stort høll i mellom lampene.. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escossie Posted December 8, 2010 Share Posted December 8, 2010 Syns dem lampene er litt fænsi jeg Er en svart vingebil her inne som har sånne lamper/grill, med ett stort høll i mellom lampene.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truckdriver Posted December 8, 2010 Share Posted December 8, 2010 er ikke det der "usa" grillen da? ble levert som en ford oppgradering på istedefor hella grillen som vi hadde her? mener jeg har hørt/leste det et sted Høres i grunn tvilsomt ut. Pga at euro lykter ikke passer direkte over på USA utgaven av Sierra, som heter Merkur XR4TI. De som setter euro lykter på disse må modde litt på fronten. - 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor -200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.- Diverse Megasquirt prosjekter.- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.Youtubekanal Link to comment Share on other sites More sharing options...
xr4ti Posted December 9, 2010 Share Posted December 9, 2010 Det røde frontstykket er nok et ettermarkedsprodukt. Husker det gikk en slik en i Sandefjord, en rød stv med 2L og om jeg ikke husker feil så var det også Hella sideskjørt på den samt brede 15" aluhjul. Tøft var det ihvertfall i 1986 .fronten på den svarte vinga her er vel en slik jålegrill som var populær i slutta av 90-tallet, spesiellt i England. selges vel forsatt hos "Smith And Deakin"(som Gasoline er leverandør av). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts