Cosworth_ftw Posted December 5, 2010 Share Posted December 5, 2010 Skal ha meg ny spiller i cosworthen og lurer på om noen har anbefallinger her.Det som er et minimum er CD/Radio og USB/e.l til avspilling av Ipod/IPhone.Vil selvfølgelig ha det så rimelig som mulig ,mellom 1000-2500 kanskje.DVDspiller kan gå det og...Blir gjerne oppgradering i hattehyllen/dørene og,så her e det bare å komme med det Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.3 GL Posted December 5, 2010 Share Posted December 5, 2010 kenwood har vel noen modeller med usb i den prisklassen ihvertfall. mener det også er aux inngang på de så det er fler måter å koble til Ipod/Iphone evt. andre mp3 spillere. Sideways is the new forward 17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio) Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted December 5, 2010 Share Posted December 5, 2010 Bare synd de aller fleste spillere anno 2010 ser helt ****** ut. Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
dohcboy Posted December 5, 2010 Share Posted December 5, 2010 sony har en go del helt greier spillere til en akseptabel pris Merkur XR4TI85 Sierra xr4x4 2.8i06 Focus ST89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.3 GL Posted December 5, 2010 Share Posted December 5, 2010 ikke helt uenig i at spillerne nå ser mindre pene ut. men hvis man vil ha funksjoner som usb og ipod styring så har man desverre lite valg. Sideways is the new forward 17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio) Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
skogly Posted December 5, 2010 Share Posted December 5, 2010 er endel billige spillere på www.nettonnett.no kjøpte JVC spiller til 700,- derfra. funker helt gull !! 86 Sierra RS Cosworth75 Ford Taunus 2d 2,0ist "under construction"79 Mercedes 309d10 Renault Laguna12 Ford Mondeo Titanium 2.0tdci Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted December 5, 2010 Share Posted December 5, 2010 anbefaler kun pioneer, http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=9011&katid=2&mid=m436&id=&vn=736 http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=9012&katid=2&mid=m436&id=&vn=736 http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=7693&katid=2&mid=m436&id=&vn=736 http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=7694&katid=2&mid=m436&id=&vn=736 http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=8298&katid=2&mid=m436&id=&vn=736 Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.3 GL Posted December 5, 2010 Share Posted December 5, 2010 pioneer har mange fine løsninger, god lyd og er lette å bruke:) sånt reint personlig er jeg alpine mann fordi jeg syns de gir den beste lyden, men de er litt mer tungvinne å bruke. de har mange gode løsninger for Ipod/Iphone men til en høyere pris enn de fleste andre. kenwood har usb og aux inn på framsiden av spilleren. veldig lett tilgjengelig å fint for de som ikke vil modifisere litt i bilen men for sånne som meg som liker skjulte løsninger så ser det ikke så bra ut. sony vil ikke jeg utale meg så veldig mye om utover det at min erfaring med sony sine produkter er generelt dårlig på bilstereofronten. uklar og skurrete lyd er stikkord der. ikke at jeg er noen ekspert da:) dette er bare mine erfaringer i de årene jeg har drevet med dette. Sideways is the new forward 17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio) Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth_ftw Posted December 6, 2010 Author Share Posted December 6, 2010 se her ja Er pioneer jeg skal bytte ut,bare styr med den som står i.Er ikke CDen utav spilleren vil ikke anlegget slå seg av selv om nøklene er i lommen.Men de har sikkert mye nytt som er bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.3 GL Posted December 7, 2010 Share Posted December 7, 2010 det var en rar greie:) sikkert en gammel sliten spiller for jeg har ikke hatt det problemet med noen av mine pioneer spillere. Sideways is the new forward 17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio) Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted December 7, 2010 Share Posted December 7, 2010 har aldri hatt problemer med dem nye spillerene.så ditt problem høres rart ut.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik92 Posted December 7, 2010 Share Posted December 7, 2010 har aldri hatt problemer med dem nye spillerene.så ditt problem høres rart ut.. Byttet min Sony Explode spiller ut med Pioneer i sommer og det ble så mye bedre lyd, her e den eg kjøpte: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=7694&katid=2&mid=m436&id=&vn=736 Stor fornøyd!!! ingen problemmer... Sierra 2.0 DOHC prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth_ftw Posted December 7, 2010 Author Share Posted December 7, 2010 har aldri hatt problemer med dem nye spillerene.så ditt problem høres rart ut..ja regner med det er tilfeldig,har hatt en lik spiller i en annen cosworth uten det prb...Så rimelig bra ut i tillegg den Fredrik92,men dyr Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted December 7, 2010 Share Posted December 7, 2010 dyr?nei, den er 10kr under prisen du var villig til å betale Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth_ftw Posted December 7, 2010 Author Share Posted December 7, 2010 Det sa eg før eg visste at gamlingen hadde alt kjøpt pakken for iår Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted December 7, 2010 Share Posted December 7, 2010 stygg sak hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik92 Posted December 7, 2010 Share Posted December 7, 2010 ja regner med det er tilfeldig,har hatt en lik spiller i en annen cosworth uten det prb...Så rimelig bra ut i tillegg den Fredrik92,men dyr verdt hver eneste krone spør du meg så mange instillingsmuligheter og virkelig fin å rein lyd, du får med 4 gb minnekort som "jule tilbud" det fikk ikkje eg med... Sierra 2.0 DOHC prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
eivi91 Posted December 7, 2010 Share Posted December 7, 2010 (edited) Kan absolutt anbefale Kenwood. Utrolig greit og lettfattelig menysystem, samt særdeles mange innstillingsmuligheter. For eksempel:http://www.bassbrothers.no/display.aspx?menuid=12505&prodid=2130 Denne har USB bak, som er veldig greit, slik at du kan legge kabelen i hanskerom etc. EDIT: De har også andre modeller til en rimeligere penge, siden du ikke vil betale så mye. Edited December 7, 2010 by eivi91 '09 BMW X5 3.0D '13 Subaru Forester 2.0i x - '86 Sierra 2.0i S x - '08 Fiesta ST150 x - '92 Sierra DOHC Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.3 GL Posted December 7, 2010 Share Posted December 7, 2010 syns de største modellene til kenwood har litt rotete menyer men de litt billigere som er uten fancy innstillinger er greie:) Sideways is the new forward 17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio) Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sierrakaren Posted December 7, 2010 Share Posted December 7, 2010 Pioneer eller alpine det er dei to beste spelarane som eksisterer! Har berre hatt tull med sony og jvc, sjøl så har eg ein Pioneer deh-p88rs2 som er ufattelig bra!Men den koster litt då.... Nåverende biler: 91 Ford Sierra stv doch 90 Ford Sierra Cosworth 4x4 09 Ford mondeo duratec Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.3 GL Posted December 7, 2010 Share Posted December 7, 2010 enig i at de er de beste spillerene med alpine på topp av de to. men kenwood har mange av de samme funkskjonene til en lavere pris en både alpine å pioneer og er derfor et godt valg til den som bare skal oppgradere og ikke har "perfekt" gjengivelse av musikk som mål. sony og jvc er ikke i nærheten av å konkurere med de tre andre som er nevnt her. Sideways is the new forward 17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio) Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts