Aleksander.Nilsen Posted December 3, 2010 Share Posted December 3, 2010 Hei, har en sierra cosworth sedan som jeg har fått innkallse til full teknisk så nå trenger jeg noe org.deler. Så hvis noen har noe liggenes hadde det vært fint. Det jeg trenger er: Eksos (hele veien)Turbo og IntercoolerLuftfilter og boksDyserDempere og fjærer. Det er det jeg kommer på i farta. Takker for alle svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted December 3, 2010 Share Posted December 3, 2010 Hei, har en sierra cosworth sedan som jeg har fått innkallse til full teknisk så nå trenger jeg noe org.deler. Så hvis noen har noe liggenes hadde det vært fint. Det jeg trenger er: Eksos (hele veien)Turbo og IntercoolerLuftfilter og boksDyserDempere og fjærer. Det er det jeg kommer på i farta. Takker for alle svar 2wd eller 4wd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossiedude Posted December 3, 2010 Share Posted December 3, 2010 Du trenger ikke å skifte intercooleren. den slipper de igjennom. Turboen går vel greit å skru ned trykket på,slik at du er i nærheten av orginalt? bytte dyser og chip,slik at du ikke får alt for høy co.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore_TJ Posted December 3, 2010 Share Posted December 3, 2010 Turbo trenger ikke være original så lenge du har original effekt og kan dokumentere det. Det har jeg både muntlig og skriftlig.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Åshøgda-raceway Posted December 4, 2010 Share Posted December 4, 2010 var å viste en viss cosworth her som ikke slapp gjennom pga skyhøy co, 12,5.reiste til nærmeste statoil å fylte full tank m e85.skal si de på biltilsynet var rar i maska da vi kom tilbake etter 15 minog da viste co nærmere 0 hehe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleksander.Nilsen Posted December 4, 2010 Author Share Posted December 4, 2010 (edited) Er 2wd, men bilen er importet på paragraf 1:15 og det vil si at jeg ikke har lov til å bytte noe som helst på bilen. Eneste som er lov å bytte på den bilen er dekk.. Derfor må jeg ha org deler.Og han på BT sa jeg måtte bytte cooler og trykkrør også Edited December 4, 2010 by Aleksander.Nilsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierracosworth Posted December 13, 2010 Share Posted December 13, 2010 Har dyser liggende tror jeg.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loffen Posted December 29, 2010 Share Posted December 29, 2010 har en original ic liggende... tlf 95171891 -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
clinton Posted February 18, 2011 Share Posted February 18, 2011 Har orginale dyser liggende.Pluss diverse andre orginal deler 89- 2wd cosworth ( 287hk/409 @ 0.9bar ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
R.S Posted February 18, 2011 Share Posted February 18, 2011 (edited) Hei, har en sierra cosworth sedan som jeg har fått innkallse til full teknisk så nå trenger jeg noe org.deler. Så hvis noen har noe liggenes hadde det vært fint. Det jeg trenger er: Eksos (hele veien)Turbo og IntercoolerLuftfilter og boksDyserDempere og fjærer. Det er det jeg kommer på i farta. Takker for alle svar Har komplett eksos fra turbo til siste potte (dobbel `tutet`remus potte)fra en 4x4 som jeg brukte da jeg skulle godkjenne en ombygd cosworth 2wd ,dette er med downpipe,to `kater`(begge virket hos BT) med to mellom potter,og bakre potte,,, Edited February 18, 2011 by R.S Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts