ford taunus is turbo Posted November 29, 2010 Share Posted November 29, 2010 selger nå mega squirt data styring for en kamerat av meg.. han kan nås på mobil:472 91 463pris 5000kr. www.myspace.com/favourband Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truckdriver Posted November 29, 2010 Share Posted November 29, 2010 Jeg skal ikke ha dette, for jeg lager selv, men for at det skal være enklere å selge er det lurt med litt mer info. F.eks om det er MS1, MS2 eller MS3.Type PCB, v2.2, v3.0, v3.57, eventuelt uS(MS2), eller en uS modul som DIYPNP(MS2). Eventuelt adapter til orginalt ledningsnett, hjemmelaga eller f.eks eec-iv.Type oppsett på tenning, og andre mods som er gjort. Jeg har også erfart at det er vanskelig å få solgt MS her på forumet til kostpris eller høyere.Og for at annonsen skal tilfredstille forumsreglene må du også skrive hvor i landet det befinner seg - 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor -200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.- Diverse Megasquirt prosjekter.- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.Youtubekanal Link to comment Share on other sites More sharing options...
ford taunus is turbo Posted November 29, 2010 Author Share Posted November 29, 2010 ok .takk for tipset.. men jeg som sakt så selger jeg det for en kameratt. så de som evnt. vill ha det får ringe han. nr står i annonsen. men hva syns folk om prisen? og megasquirten er på kløfta. www.myspace.com/favourband Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts