Kjellsen 2.0L Posted November 25, 2010 Share Posted November 25, 2010 Hei. jeg søker etter en hel isolasjon som ligger under teppet til min 3 dørs 86 2L. Noen som har så skrik ut! Trenger det for nå har vinter kommet =) Mvh Anders Holst KjellsenVestfold, Sandefjord92024492andershk741@hotmail.com Ford Sierra 2.0i 86 Coupe, svensk versjonFord sierra 2L 86 coupe = X =( Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.3 GL Posted November 25, 2010 Share Posted November 25, 2010 du kan like gjerne kjøpe den skumgummien som man får kjøpt på biltema. den originale suger ikke no mindre vann for å si det sånn:) de originale har vært til stede i minst 20 år å begynner sannsyligvis å lukte litt. og litt av isolasjons effekten er sikkert borte etter 20 år med tråkking og tramping. Sideways is the new forward 17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio) Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted November 25, 2010 Share Posted November 25, 2010 http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Biltilbehor/Lyddemper/Lydisoleringsfilt/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
zetobbec Posted November 25, 2010 Share Posted November 25, 2010 (edited) Jeg har original filtisolasjon (den lyse) som ligger under beina, frem mot torpedovegg og over girkassetunnel, liggende i Stavanger. Skal hjem den 8 desember til Stavanger og tar nok turen til Porsgrunn kort tid etter dette.. Sender deg en pm. MvhTorbjørn. Edited November 25, 2010 by zetobbec Gamle ford'er dør aldri- de går bare fortere... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts