Jump to content

Cosworth-deler selges

RS|Stian

Recommended Posts

Garasjesalg! Har litt deler til Sierra Cosworth sedan jeg ønsker å bli kvitt. Siden jeg er noe usikker på hva mye av dette verdt foreslår jeg at du kommer med et bud dersom du finner noe av interesse.

- Original bakre spoiler. Hel og fin, trenger lakk, mangler proppene.

- 4x4 baksete, rygg og siteputer i sort skinn. Helt og greit. Trenger en rens og behandling.

- 4x4 baksete, rygg og sideputer i mørkt stoff. Hele og fine, ingen hull såvidt jeg kan se. Trenger en rens for å bli strøkne. SOLGT!

- 2wd sideputer bak, lyst stoff. Ene puten har en liten rift nederst, vil antageligvis ikke synes når setet er på plass. Trenger en rens.

- Midtarmlene med vindusbryter til bakrutene. Selve armlenet i stoff trenger en rens, konsollen er ellers hel og fin. SOLGT!

- Dashbord i blå/grå farge. Helt, rett og fint uten sprekker. Ikke komplett.

- 4x4 ratt. Helt ok. Fin i sømmene. SOLGT!

- Stoffmatte til 4x4-panser. Helt og fint, trenger en rens. SOLGT!

- Mørkt gulvteppe. Ser helt og ok ut, trenger en rens. SOLGT!

- Matte til bagasjerom, mørkt stoff. Helt men møkkete. Venstre 'formen' som ligger over hjulbuen og langs siden følger med. SOLGT!

- Sorte stoffmatter, komplett sett. Usikker på fabrikat men kan se ut som noe universalt. SOLGT!

- Sorte gummimatter, komplett sett. Original Ford.

- Taklister. SOLGT!

- Deksler til A- og B-stolpe hver side, mørkegrå. Ene A-stolpedekslet er sort.

- Sparkedeksel med lys høyre side. SOLGT!

- Tanklokk med innvendig 'hus'. SOLGT!

Alt skal bort, kom med bud. Bilder sendes på forespørsel.

Ser helst at de største delene blir hentet. Kjøper betaler frakt på de delene som sendes i posten.

Holder til i Buskerud.

Tlf. 98425028

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Mørkt gulvteppe. Ser helt og ok ut, trenger en rens.

- Matte til bagasjerom, mørkt stoff. Helt men møkkete. Venstre 'formen' som ligger over hjulbuen og langs siden følger med.

- Sorte stoffmatter, komplett sett. Usikker på fabrikat men kan se ut som noe universalt.

- Sorte gummimatter, komplett sett. Original Ford.

- Taklister.

- Deksler til A- og B-stolpe hver side, sorte. Sparkedeksel med lys høyre side.

passer dette til 85 mog combi.?? eventuelt pris ???? :whistling:

Leste litt fort i svingen her :rolleyes: ER på jakt etter sorte deler... Deksler til A- og B-stolpe hver side, mørkegrå. Ene A-stolpedekslet er sort. Kommer hjem til påske så jeg kan ta kontakt og høre hva du har igjen...........

Orginale Ford gummimatter. Pris med frakt til nordland og tilstand?

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal