Stianwang Posted November 19, 2010 Share Posted November 19, 2010 (edited) Siden det ikke ble noe sigdal kjøring på meg så har jeg funnet ut at jeg skal selge sierra isbilen min i deler. Bilder kommer må bare få tid til å få tatt de først. * Hovedlykter * Har 2 felger som vist på bilde med gode dekk, herjefelger? *Sierra Radiator med slim vifter ! Combat sideskjørter ALLE priser = BUD ! jeg forlanger IKKE gull og grønne skoger for disse delene så er bedre å slenge inn ett bud enn ingenting Delene befinner seg i Arendal! Jeg kan nåes på PM eller på 45403539 ! mobil er enklest da svarer jeg raskt Mvh Stian Edited December 13, 2010 by Stianwang Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stianwang Posted November 21, 2010 Author Share Posted November 21, 2010 (edited) Edited November 28, 2010 by Stianwang Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stianwang Posted November 23, 2010 Author Share Posted November 23, 2010 Bilde av turbomanifold med wastegate ! KOM MED BUD ! Deler som er solgt blir fjernet fortløpende fra øverste tråd ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ecossie Posted November 24, 2010 Share Posted November 24, 2010 mye skal u ha for 4puck sinter lamell.? - Is-Turbo - - KNA Gatebil Telemark -- Sviddgummi.no - www.sviddgummi.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stianwang Posted November 24, 2010 Author Share Posted November 24, 2010 mye skal u ha for 4puck sinter lamell.? Får bare komme med ett bud ! er ikke sikker på ossen stand den er i enda Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjarte87 Posted November 24, 2010 Share Posted November 24, 2010 Blei nesten int i den clutchen og eg nå Hehe og det camdrevet som er på bildet;) Men det er vel ikkje til salgs:-p Og ca pris for rattet? Overfører penger i morgen eg. Fikk sms men får ikkje sent ut sms pga idiotisk tlf:( Mvh Bjarte Åberge:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stianwang Posted November 24, 2010 Author Share Posted November 24, 2010 Blei nesten int i den clutchen og eg nå Hehe og det camdrevet som er på bildet;) Men det er vel ikkje til salgs:-p Og ca pris for rattet? Overfører penger i morgen eg. Fikk sms men får ikkje sent ut sms pga idiotisk tlf:( Mvh Bjarte Åberge:-) Heheh ! Skal se ossen den ser ut når jeg får ut bunndelen .. Camdrevet følgte med toppen ..Rattet ble desverre solgt i går Det går så fint atte Link to comment Share on other sites More sharing options...
///M-Power Posted November 27, 2010 Share Posted November 27, 2010 Er toppen solgt..? =( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stianwang Posted November 27, 2010 Author Share Posted November 27, 2010 Er toppen solgt..? =( Ja denne er desverre solgt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
agip Posted November 27, 2010 Share Posted November 27, 2010 Jeg har di to andre manglende felgene Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stianwang Posted November 28, 2010 Author Share Posted November 28, 2010 Jeg har di to andre manglende felgene Så greit visst noen trenger felger så rop ut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stianwang Posted November 30, 2010 Author Share Posted November 30, 2010 BUMP! fortsatt litt småtteri igjen ! ligger bare å tar plass ! kom med bud turbo manifold med wastegate 800kr.Sideskjørter 300krradiator med vifter 300kr eller bud Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stianwang Posted December 6, 2010 Author Share Posted December 6, 2010 Bump ? sideskjørter 200kr visst de blir hentet, da kan radiatoren med viftene følge med på kjøpet Turbomanifold 700kr !! dette er med wastegate og downpipe. kan se ut som de har brukt T4 turbo på denne før Link to comment Share on other sites More sharing options...
po0key Posted December 7, 2010 Share Posted December 7, 2010 sideskjørtene er 1 år gamle og har ikke vert lenge montert på bilen koster 700+ per side nye Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sierrakaren Posted December 8, 2010 Share Posted December 8, 2010 Kunne ha tenkt meg sideskjørta eg, regner med at dei passer 86 sierraen min. Men må fraktest då..... Nåverende biler: 91 Ford Sierra stv doch 90 Ford Sierra Cosworth 4x4 09 Ford mondeo duratec Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stianwang Posted December 8, 2010 Author Share Posted December 8, 2010 Orker desverre ikke styre med å sende disse... posten her her så uendelig vrange ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DochTurbo2.0 Posted December 10, 2010 Share Posted December 10, 2010 BUMP! fortsatt litt småtteri igjen ! ligger bare å tar plass ! kom med bud turbo manifold med wastegate 800kr.Sideskjørter 300krradiator med vifter 300kr eller budhei.. tar den manifoilen om du har den enda...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjarte87 Posted December 12, 2010 Share Posted December 12, 2010 Hei! Er vel ikkje org Rs focus felger di du har der? 18"? Mvh Bjarte Åberge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stianwang Posted December 12, 2010 Author Share Posted December 12, 2010 Hei! Er vel ikkje org Rs focus felger di du har der? 18"? Mvh Bjarte Åberge er 17 tommere Har ikke peil på ossen felger det er jeg Gode dekk er det hvertfall ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts