Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Jeg og en kompis byttet girkasse da han byggde om fra 4x4 til bakhjulstrekk, og da vi skulle sette på girkasse, da kom det et lite hakk i trykkplata. Clytchen fungerte bra før den vart bygd om. Er det dette hakke som kan være grunnen til at clytchen slurer? Slurer kun over 2000 omrd.

Edited by Sierrarune

Ford Sierra 2.0i DOHC 1993 (vinterbil/bruksbil)-

Opel Omega 2.0i LS 1990 (prosjekt)

Posted

Det er jeg ikke sikker på. Snakket med han på telefon, og han mente clytchpedalen føltes ut så den var lenger ute enn normalt. Er det clytchstrammeren som har tatt kveld, eller ikke strammet skikkeli?

Ford Sierra 2.0i DOHC 1993 (vinterbil/bruksbil)-

Opel Omega 2.0i LS 1990 (prosjekt)

Posted

Hehe sorry skriveleifen min :P

Men er det noe forsjell på wiren fra 4x4 til 2wd? :P

Ford Sierra 2.0i DOHC 1993 (vinterbil/bruksbil)-

Opel Omega 2.0i LS 1990 (prosjekt)

Posted

oki, da får vi prøve på det :)

Tusen takk får kjappe svar! :D

Ford Sierra 2.0i DOHC 1993 (vinterbil/bruksbil)-

Opel Omega 2.0i LS 1990 (prosjekt)

Posted

Kan være dere har vært så uheldig at utløserlageret har løsnet fra armen. Da vil utløserlageret ligge på hele tiden og clutchen vil aldri frie helt. Men prøv å juster på clutchpedalen først.

Fungerer ikke det er det ikke umulig å ta en titt inn i hullet der armen vandrer og se om utløserlageret har havnet på utsiden av armen.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...